NYE PRODUKTER ER LANDET! TJEK DEM UD.
Butikker Indkøbsvogn

Returnering og ombytning

Prøv dit Bose-produkt derhjemme i 90 dage risikofrit. Du bliver med garanti tilfreds. Hvis du har et problem med eller ikke synes om et Bose-produkt, du har købt, kan du ringe til os eller sende os en e-mail. Uanset hvad hjælper vi dig med at afklare evt. problemer, du måtte have med dit køb.

Hvis du ikke synes, at produktet er det helt rigtige for dig, kan du altid returnere dit produkt direkte til Bose inden for 90 dage:

  • For at returnere eller bytte et produkt skal du blot ringe til os for at aftale returneringen direkte med Bose. Vi sender dig en bekræftelse via e-mail med et link til at printe en returseddel til UPS. Derefter kan du planlægge afhentning med UPS eller bringe pakken til dit nærmeste UPS-indleveringssted
  • Kun varer, der er købt direkte online eller via telefon fra Bose, kan returneres eller ombyttes til Bose. Produkter skal returneres i den originale emballage. Hvis du har købt dit produkt i en Bose-butik, skal du returnere det der. Bose-butikker kan desværre ikke modtage returneringer af produkter, der er købt online eller via telefon
  • Så snart vi har modtaget og gennemgået din returnering, modtager du en bekræftelse via e-mail om, at din returnering er afsluttet og at din refusion udstedes. Hele processen tager ikke mere end 2 uger
  • Bemærk, at det, afhængigt af dit pengeinstitut, kan tage yderligere 2-10 arbejdsdage før pengene er på din konto

Vores politik påvirker ikke dine lovbestemte rettigheder. Den nemmeste måde at udøve fortrydelsesretten og returnere dine varer på er at kontakte os. Du kan også bruge denne ophævelsesformular, men det er ikke obligatorisk.