NYE PRODUKTER ER LANDET! TJEK DEM UD.

Søg efter hjælpeartikler

Gennemse efter produktkategori
Product image
SUPPORTMULIGHEDER TIL
Loading

Find dit produkt

Søg efter serienummer eller 4-cifret kode

1
Indtast et produktnavn, et serienummer eller en 4-cifret kode.
De indtastede oplysninger blev enten ikke fundet eller er indtastet forkert. Prøv igen.
serial4digittextSearch
Der blev ikke fundet nogen resultater. Prøv en anden søgning
Vi beklager, men vi kan tilsyneladende ikke identificere dit produkt. Kontrollér det unikke id-nummer, og prøv igen

Vi beklager, men vi kan ikke identificere dit produkt på nuværende tidspunkt. Kontakt os for at få yderligere hjælp.

Søg efter emne

Registrer-ikon

REGISTRER DIT PRODUKT

Registrer dit produkt for at bekræfte ejerskabet, modtage vigtige opdateringer og være blandt de første, der hører om nye tilbud.

Garanti-ikon

GARANTIOPLYSNINGER

Alle Bose-produkter leveres med en begrænset garanti baseret på dit produkt og din region.

Ordre-ikon

ORDREOPDATERINGER OG -SPORING

Spor din ordre, eller få opdateringer om serviceanmodninger. Du kan også finde oplysninger om returnering, ombytning, forsendelse og levering.

Ikon for placering

BUTIKKER

Besøg en butik i nærheden af dig for at opleve Bose-lyd og -produktfunktioner.

Hvilken garanti gælder for Bose-produkter?

Hos Bose tilbyder vi en begrænset garanti for alle vores produkter, som kan variere baseret på det specifikke produkt. Vores garantier gælder typisk fra et til fem år afhængigt af dit produkt og land. Se venligst vores vejledning til ejere eller kontakt vores supportteam, hvis du har brug for mere information om garantien for dit specifikke produkt.

Hvordan forbinder jeg mit Bose-produkt til min enhed?

Du kan forbinde dit Bose-produkt til din enhed på flere måder afhængigt af produktet og enheden. Vi anbefaler, at du læser i vejledningen til ejere eller de onlineressourcer med trinvise instruktioner i, hvordan du skal forbinde dit specifikke produkt til din enhed. Kontakt vores supportteam, hvis du har brug for yderligere hjælp.

Hvordan opdaterer jeg softwaren til mit Bose-produkt?

Vi anbefaler, at du bruger Bose Music-appen eller Bose Connect-appen (afhængigt af dit produkt) til Bose Music-appen eller Connect-appen (App Store og Google Play Store), hvis du vil opdatere softwaren til dit Bose-produkt. Disse apps vil vejlede dig gennem processen med opdatering af softwaren til dit produkt, som sikrer, at alt er opdateret og kører problemfrit.

Hvordan fejlfinder jeg mit Bose-produkt?

Vi anbefaler, at du læser i afsnittet om fejlfinding i vejledningen til ejere eller i de onlineressourcer, hvis du oplever problemer med dit Bose-produkt. Kontakt vores supportteam for yderligere hjælp, hvis problemet fortsætter.

Hvordan kan jeg returnere eller ombytte mit Bose-produkt?

Vi tilbyder en 90-dages returneringspolitik for de fleste af vores produkter. Besøg vores Returneringsside for at igangsætte en returnering.

Hvordan konfigurerer jeg mit Bose-produkt?

Konfigurering af dit Bose-produkt varierer afhængigt af det specifikke produkt. Vi anbefaler, at du læser i vejledningen til ejere, eller besøger vores onlinesupport for trinvise instruktioner i, hvordan du konfigurerer dit produkt. Kontakt venligst vores supportteam, hvis du har yderligere spørgsmål.

Hvordan kan jeg kontakte Bose kundeservice?

Du kan kontakte Bose kundeservice via telefon, e-mail eller livechat. Vores kundeserviceteam står parat til at hjælpe dig med alle spørgsmål eller tvivl, du måtte have vedrørende bestilling af dit Bose-produkt. Se vores website- eller ejervejledning for specifikke kontaktoplysninger.