NYE PRODUKTER ER LANDET! TJEK DEM UD.
Butikker Indkøbsvogn

Spor din ordre

Bestillingsoplysninger vises muligvis ikke i sporingssystemet, før ordren er afsendt. Vent 24 timer efter, du har modtaget en e-mailbekræftelse om forsendelse, før du sporer din forsendelse.

Når du vælger Afgiv ordre, når du er ved at være færdig ved kassen, bekræfter vi transaktionen med et ordrenummer.

Vi anbefaler, at du printer og gemmer en kopi af denne side til dit arkiv. En ordrebekræftelse vil blive sendt til den e-mailadresse, der blev angivet ved købet.

Du kan senere bruge ordrenummeret til at spore status for din forsendelse. Besøg Spor min ordre for at kontrollere forsendelsesstatus og andre ordredetaljer. Ordreoplysningerne bliver generelt tilgængelige 24 timer efter, du placerer din ordre.

Da vi bestræber os på at behandle ordrer så hurtigt som muligt, er der kun en kort periode, hvor du kan ændre eller annullere en ordre. Ring til os på 1-800-379-2073, så vil vi forsøge at imødekomme din forespørgsel.

Hvis ordren allerede er afsendt, kan du nægte levering, hvormed ordren returneres til Bose. Når vi modtager den, krediterer vi den betalingsmetode, du anvendte til købet.

Du skal indtaste dit ordrenummer og postnummer på siden Spor min ordre for at spore et køb, du har foretaget på denne webside eller kundeserviceagent. Dette fører dig til siden med ordreoplysninger, hvor du kan klikke på linket Spor forsendelse og se forsendelsesstatus. Ordreoplysningerne bliver generelt tilgængelige 24 timer efter, du placerer ordren.