”Det seneste år har været hårdt, men vi er blevet stærkere og mere robuste. Vi stod over for mange udfordringer, der gav os en dybere forståelse af hinanden, det samfund, vi lever i, og den planet, vi deler.”
Gennem hele COVID-19-pandemien har vores højeste prioritet været at sikre medarbejdernes og deres familiers sikkerhed og velvære. Vi tog afgørende skridt til at beskytte og støtte vores medarbejdere, og de arbejdede utrætteligt på at sikre kontinuiteten i vores globale aktiviteter og støtte COVID-19-hjælpeindsatser i vores samfund. Succesen med disse bestræbelser viser vores medarbejderes og vores virksomheds fleksibilitet og udholdenhed.
Vores tilgang til bæredygtighed
Vi tilstræber at indarbejde bæredygtighed i vores daglige arbejde på tværs af virksomheden, så det former vores tænkemåde og den måde, vi driver virksomhed på.
Rapporten om bæredygtighed for 2021 beskriver vores mest virkningsfulde aktiviteter inden for bæredygtighed i de seneste to år. Vi opfordrer dig til at læse vores aktuelle og tidligere publikationer for at få mere at vide om de fremskridt, vi gør.
At udvikle Bose-produkter og levere dem til markedet kræver et globalt system af leverandører, kontraktproducenter og distributører. For at sikre, at vores værdier om at drive forretning etisk, ansvarligt og med integritet strækker sig til de yderste berøringspunkter i vores forsyningskæde, overvåger vi løbende for at sikre, at alle vores leverandører lever op til vores miljømæssige, sociale og ledelsesmæssige standarder.
I 2018 blev et solcelleanlæg på 1,7 W tilkoblet på vores hovedkontor i Framingham, Massachusetts. Systemet leverer nok energi til elforsyningsnettet til at forsyne en væsentlig del af vores Framingham-afdeling, hvilket bidrager til, at Massachusetts kan nå sine mål inden for vedvarende energi.