BOSE PRÆSENTERER SLEEPBUDS II

Bedre støjdæmpning, nyt afslapningsindhold og teknologi testet ved kliniske forsøg

September 22, 2020 — I dag annoncerer Bose Sleepbuds ™ II, den næste generation af sin revolutionerende wearable, der nu indeholder teknologi, som ved kliniske forsøg har bevist, at det hjælper folk med at falde i søvn hurtigere. Sleepbuds II har påviseligt bedre støjdæmpning end sin forgænger og introducerer nye kategorier af indhold for at bekæmpe den anden barriere for hvile: manglende evne til at slappe af. De kombinerer et nyt akustisk og elektronisk design, et nyt kabinet, der er lettere end en mønt, nye proprietære ørepropper til en sikker, superblød pasform og over 35 gratis numre - alt sammen metodisk produceret og testet. Resultatet er et teknisk gennembrud: to små, ultra komfortable, virkelig trådløse sleepbuds, der blokerer, dækker og erstatter de hørbare distraktioner fra snorkende partnere, naboer, hunde og trafik - og reducerer de mentale distraktioner fra lange travle dage.

Bose Sleepbuds II vil være tilgængelig den 13. oktober for 1.999 kr. , men man kan allerede forudbestille fra i dag. De er ikke aktive støjreducerende hovedtelefoner eller in-ear-hovedtelefoner med en ekstra funktion, og de streamer ikke musik eller lader dig tage og foretage opkald - for hver eneste detalje er optimeret til én ting - bedre søvn, hele natten, hver nat.

"Bose Sleepbuds II bruger fremskridt i vores proprietære støjdæmpningssteknologi, fordi dæmpning af lyd - ikke annullering af det - er en bedre løsning til at sove," sagde Steve Romine, leder af Bose Health Division. ”Du kan ikke kopiere oplevelsen ved at kombinere ørepropper med apps, afspille din musik højere eller bruge ørepropper - så millioner af mennesker lider stadig. Vi opgav aldrig i vores forsøg på at hjælpe dem, og det er derfor, vi er så begejstrede for Sleepbuds II. De "dæmper" flere af de lave frekvenser, som er de største trusler mod et fredeligt soveværelse – så som snorkende partnere, tomgangsmotorer og fodtrin. Og med nye afslapningsnumre hjælper de også med at skabe ro i sindet. ”

Den brugertestede undersøgelse

I den første undersøgelse af sin slags samarbejdede Bose med University of Colorado Anschutz Medical Campus og UCHealth CARE Innovation Center for at teste virkningen af Bose søvnteknologi - som ved kliniske forsøg viste sig at hjælpe folk med at falde i søvn hurtigere. Undersøgelsen viste også, at 100% af deltagerne bekræftede, at Bose-støjdæmpning virkede mod de almindelige forstyrrelser, der holdt dem oppe eller vækkede dem; 86% sagde, at produktet hjalp dem med at falde i søvn lettere; 76% sagde, at det hjalp dem med at forblive i søvn; og 80% rapporterede en samlet forbedring af søvnkvaliteten.

Nyt indholdsbibliotek - Quiets the Room, Quiets the Mind

Til kontrol og opdateringer giver den gratis Bose Sleep App dig mulighed for at indstille en alarm, ændre lydstyrke og inkluderer nu tre indholdskategorier - alt sammen nøjagtigt udviklet, konstrueret og blandet for at overvinde det, der holder dig oppe eller vækker dig. Når det er forårsaget af støj, spejler 14 støjdæmpende numre frekvensen af nattesvigt og gemmer dem under beroligende lag af lyd. Når det skyldes, hvordan du har det, er der nu nye afslapningsmuligheder tilgængelige: 15 naturlandskaber hjælper med at berolige tankerne med gåture ad en landevej, strandkant, Boardwalk og videre; 10 rolige numre hjælper med at mindske stress og spænding med toner til Lift, Drift, Dream og mere.

Bedre - fra støjdæmpning til Bud, Bluetooth til batteri, Transducer til Tip

Bose Sleepbuds II har fremskridt inden for støjstyring, akustik, psykoakustik og elektronisk miniaturisering. Hver sleepbud er kun en kvart tomme dyb - omtrent det samme som en blyants viskelæder - for dramatisk at reducere irriterende kontakt, når dit hoved hviler på sovepuden – selv, når du hviler på siden. En ny anti-friktionsbelægning dækker hvert kabinet for at forhindre "knirk" mod stoffet, og en ny ætset antenne producerer en mere pålidelig telefon- og tabletforbindelse ved hjælp af Bluetooth med lav energi. Indeni har den et nyt NiMH-batteri (nikkelmetalhydrid) med 10 timers driftstid, og et nyt minimalt kredsløb gemmer op til 10 filer fra Sleep App's bibliotek. Dens støjdæmpende numre matches med en ny transducer for at "dække og udskifte" flere uønskede lyde end nogensinde før - mens et nyt trykudligningsdesign og bløde silikonetip "blokerer" mere lyd for at komme ind i øret. Med tre størrelser inkluderet er tipene forskellige end dem, der er lavet til dagtimerne. Deres materialer, form og design er alle optimeret til at forblive på plads en hel nat med fredelig, smertefri hvile.

Ny opladningsetui, lige så kompatibel, IPX4-klassificeret

Sleepbuds II leveres med en forbedret anodiseret aluminiumskasse, der stabiliserer hver sleepbud, mens de opbevares og oplades og giver op til 30 ekstra batterilevetid. For nemheds skyld er de lige så kompatible med iOS- og Android-enheder. For holdbarhed er de sved- og vandtætte med en IPX4-klassificering.

Om Bose Corporation

Bose Corporation blev grundlagt i 1964 af Dr. Amar G. Bose der dengang var professor i elektronik på Massachusetts Institute of Technology. I dag er virksomheden drevet af dens grundlæggende principper om at investere i langsigtet forskning til at udvikle ny teknologi med reelle kundefordele. Bose innovationer har spændt over årtier og industrier, hvor de har skabt og transformeret kategorier inden for lyd og mere til. Ved at ændre måden hvorpå man lytter til musik, er Bose produkter til hjemmet, i bilen, på farten og i det offentlige rum blevet ikoniske.

Bose er privatejet. Virksomhedens passion for opfindsomhed, passion for fremragende kvalitet og forpligtelse til ekstraordinære oplevelser kan findes overalt i verden – og alle steder, hvor Bose opererer.