Få gratis levering, når du bestiller i dag.
 

Kan ikke få adgang til bestemte numre i musikbiblioteket

Prøv følgende, hvis du oplever problemer med at afspille nogle numre fra dit musikbibliotek.

Hvis numrene er blevet tilføjet for nylig, skal du gensynkronisere musikbiblioteket for at opdatere tilgængelige numre i biblioteket. Se Synkronisering af musikbibliotek for at få en vejledning

Hvis du bruger iTunes 12.2 eller nyere, skal du åbne iTunes og vælge iTunes > Indstillinger (Preferences) > Avanceret (Advanced). Under Avanceret skal du sikre dig, at "Del iTunes Library XML med andre programmer" er markeret, så iTunes-biblioteket er tilgængeligt for SoundTouch-systemet

Hvis computeren, der indeholder musikbiblioteket, blev opdateret til et nyere operativsystem, skal du prøve af fjerne biblioteket fra din SoundTouch-konto og derefter tilføje det igen:

  1. Åbn SoundTouch-appen på computeren, der indeholder musikbiblioteket
  2. Vælg menuikonet (≡) i øverste venstre hjørne, og vælg "Indstillinger > Musiktjenester > Musikbibliotek" (Bemærk: Hvis menuikonet (≡) ikke er synligt på stationære computere og tablets, kan menuen allerede være åben)
  3. Vælg det bibliotek, der viser "Denne computer"
  4. Vælg "FJERN MUSIKBIBLIOTEK." Et pop op-vindue vises
  5. Vælg "FJERN"
  6. Føj musikbiblioteket til din SoundTouch-konto igen. Du kan få hjælp i Føj musikbibliotek til SoundTouch

Find ud af lydnummerets filtype, og bekræft, at det er et af de understøttede formater, der er anført nedenfor (bemærk: Der er ingen kendte begrænsninger for bithastighed med disse formater, men samplingshastigheden er begrænset til 96 kHz):  

  • MP3
  • AAC (beskyttede filer undtaget)
  • M4A (inkl. Apple Lossless-filer [ALAC])
  • WMA (WMA Lossless-filer undtaget)  

Ikke-understøttede filtyper skal enten konverteres, gen-rippes eller genhentes i en af de understøttede formater ovenfor

Hvis filen er en lydbog med ".m4b"-filtypenavnet:  

  1. Find filen på computeren på NAS-drevet
  2. Skift filens filtypenavn fra ".m4b" til ".m4a"
  3. Føj filen til dit musikbibliotek igen. Hvis du bruger iTunes,  skal du højreklikke på filen i iTunes og vælge "Hent oplysninger > Indstillinger". Under Indstillinger skal du angive "Medietype" til "Musik"
  4. Synkroniser musikbiblioteket igen. Se Synkronisering af musikbibliotek for at få en vejledning

Søg efter nummeret i det program, du bruger til at administrere dit musikbibliotek (Windows Media Player eller iTunes), og sørg for, at det kan afspilles af programmet. Hvis dette ikke er tilfældet, er der et problem med nummeret

Cloud-lagring understøttes ikke. Download i stedet de ønskede numre fra cloud'en til computeren eller NAS-drevet, der indeholder dit musikbibliotek, og synkroniser biblioteket. Se Synkronisering af musikbibliotek for at få en vejledning

Var dette en hjælp?

Send

Tak for dine kommentarer.