hvis du oplever dårlig lyd fra en enhed, der er tilsluttet din bose® bluetooth-lydadapter, kan du prøve disse trin for at løse problemet:
Gælder for:
- Bluetooth®-lydadapter
Sørg for, at kablet, som forbinder adapteren og lydafspilningsenheden ikke er beskadiget, og at det er tilsluttet korrekt. Prøv et andet kabel, hvis det er muligt
hvis din bluetooth-enhed eller lydafspilningsenhed har tonekontroller (dvs. bas eller diskant) eller lydeffekter (dvs. surroundsound eller rumklang), kan du slå dem fra eller justere indstillingerne
din bluetooth-enhed kan være uden for rækkevidde. prøv at flytte den nærmere adapteren
flyt din bluetooth-enhed væk fra enheder, der genererer elektromagnetisk interferens, f.eks. en anden bluetooth-enhed, en trådløs telefon, en mikrobølgeovn eller en trådløs router
hvis bluetooth-enheden er i din lomme, skal du prøve at tage den op og anbringe den et sted, hvor din krop ikke er mellem enheden og højttaleren
reducer det antal programmer, der kører på din bluetooth-enhed. hvis du kører flere programmer, kan det reducere den mængde interne ressourcer, som er tilgængelige til at transmittere lyd. ved at lukke mindre vigtige programmer kan du muligvis forbedre lydkvalitet og afspilning
prøv at slukke for wi-fi® på din bluetooth-enhed
prøv at slette din bluetooth -enhed fra adapteren ved at holde bluetooth -knappen på adapteren nede i 10 sekunder. lyset på knappen blinker for at bekræfte. ompar enheden med adapteren, og prøv igen. se parring af bluetooth -multimedieenhed for en vejledning til parring af enheder
se kan ikke parre med bluetooth-enhed, hvis du har problemer med at parre en bluetooth-enhed med adapteren.