NYE PRODUKTER ER LANDET! TJEK DEM UD.
Butikker Indkøbsvogn

Bose Connect-appen registrerer ikke enheden

Find ud af, om problemet er relateret til appen eller det produkt, der skal parres
Prøv at parre produktet med en anden enhed eller til den samme enhed, men uden at bruge Bose Connect-appen. Se Tilslutning af mobilenheder for at få flere oplysninger. Hvis produktet stadig ikke parres, skal du se Kan ikke oprette forbindelse til mobilenhed.

Luk og åbn Bose-appen
Lukning af apps varierer afhængigt af enhed og operativsystem. På de fleste iOS-enheder skal du trykke to gange på Hjem-knappen for at få vist kørende apps, stryge til venstre eller højre for at finde appen og stryge op på appen for at lukke den. På mange Android-enheder skal du trykke på Seneste-knappen for at få vist kørende apps og stryge Connect-appen væk for at lukke den.

Genstart den Bluetooth-aktiverede enhed
Enheden fungerer muligvis forkert og skal nulstilles. Dette gøres typisk ved at slukke for enheden og om muligt tage batteriet ud i 15 sekunder. Sæt batteriet i igen (hvis det kan tages ud), og tænd for enheden.

På Android 6-enheder skal du aktivere placeringstjenester
Android 6 skal bruge en placeringstilladelse og en placeringstjeneste, der er aktiveret til at scanne efter Bluetooth-lavenergienheder som dit Bose-produkt. På den enhed, der skal parres, skal du aktivere placeringstjeneste/GPS. Denne indstilling varierer fra enhed til enhed, men den er typisk placeret i notifikationspanelet eller i Indstillinger > Generelt > Placering. Prøv derefter at parre enheden.

Android 6+-enheder skal du parre igen via appen
Ved førstegangsbrug med en Android-enhed, der kører Android 6 eller nyere, skal produktet parres via Bose Connect-appen, før det kan ses i appen. Dette er tilfældet, selvom enheden allerede er blevet parret uden for Bose Connect-appen via Android Bluetooth-menuen. Når det er gjort, fortsætter appen dog med at oprette automatisk forbindelse til enheden. Se Tilslutning af mobilenheder for at få oplysninger om parring.

Ryd Bose Connect-appens cache for alle Android-enheder
Hvis du bruger en Android-enhed, skal du rydde Bose Connect-appens cache. Denne proces varierer alt efter enhed og Android-version, men den findes typisk ved at åbne enhedens Indstillinger, vælge "Apps" eller "Programmer," vælge"Bose Connect" og vælge "Ryd cache" og "Ryd data." Bemærk: Dette vil nulstille alle indstillinger i Bose Connect-appen.