Hvis dine Frames ikke kan oprette forbindelse til din mobilenhed, skal du prøve følgende:
Kan ikke slutte til mobilenhed
Gælder for:
- Flyt din enhed tættere på dine Frames. Mobilenheden skal være inden for 9 m fra dine Frames
 - Flyt dine Frames væk fra eventuel interferens eller forhindringer som f.eks. en router eller mikrobølgeovn
 - Slå Bluetooth®-funktionen fra og derefter til på din enhed. Når Bluetooth slås fra og til, tvinges enheden og Bose-produktet til at parre igen eller genoprette forbindelsen
 - Prøv at slette dine Frames fra Bluetooth-listen på din mobilenhed, og opret forbindelse igen
 - Ryd solbrillernes liste over enheder, og prøv at oprette forbindelse igen
 - Prøv at oprette forbindelse til en anden mobilenhed
 - Sluk alle andre Bluetooth-aktiverede enheder. Bose-produktet opretter muligvis forbindelse til en anden tidligere parret Bluetooth-enhed. For at sikre, at dette ikke sker, skal du slukke andre Bluetooth-aktiverede enheder, som du ikke ønsker at oprette forbindelse til, og som er inden for Bose-produktets rækkevidde