KAN AFSENDES OM 1-2 HVERDAGE MED 90 DAGES RISIKOFRI PRØVEPERIODE OG GRATIS STANDARDLEVERING FOR ORDRER TIL KR 345 ELLER MERE

Kan ikke slutte til mobilenhed

Hvis dine Frames ikke kan oprette forbindelse til din mobilenhed, skal du prøve følgende:

  • Flyt din enhed tættere på dine Frames. Mobilenheden skal være inden for 9 m fra dine Frames
  • Flyt dine Frames væk fra eventuel interferens eller forhindringer som f.eks. en router eller mikrobølgeovn
  • Slå Bluetooth®-funktionen fra og derefter til på din enhed. Når Bluetooth slås fra og til, tvinges enheden og Bose-produktet til at parre igen eller genoprette forbindelsen
  • Prøv at slette dine Frames fra Bluetooth-listen på din mobilenhed, og opret forbindelse igen
  • Ryd solbrillernes liste over enheder, og prøv at oprette forbindelse igen
  • Prøv at oprette forbindelse til en anden mobilenhed
  • Sluk alle andre Bluetooth-aktiverede enheder. Bose-produktet opretter muligvis forbindelse til en anden tidligere parret Bluetooth-enhed. For at sikre, at dette ikke sker, skal du slukke andre Bluetooth-aktiverede enheder, som du ikke ønsker at oprette forbindelse til, og som er inden for Bose-produktets rækkevidde

Var disse oplysninger nyttige?

Great, thanks for the feedback. Please feel free to share additional comments below.
Vi er kede af, at denne side ikke levede op til dine forventninger. Fortæl os om din oplevelse, og/eller hvad vi kan gøre bedre.
Send
Tak, vi sætter pris på din feedback