BOSE LANCERER SOFTWAREOPDATERING TIL QUIETCOMFORT EARBUDS

Tilføjer fuld gennemsigtighed med dynamisk støjreduktion, Nye tilstande til specifikke aktiviteter, Spotify Tap Integration, lydkontroller, lettere enhedsskift – og mere

23. September, 2021 — I dag annoncerer Bose en softwareopdatering, der forbedrer ydeevnen og funktionerne i de fantastiske QuietComfort® -øretelefoner. For første gang udnyttes styrken fra Bose AWARE -tilstand med ny ActiveSense ™ -teknologi, så verden kan høres klart og naturligt – funktionen reducerer høje distraktioner, når de foregår, og vender tilbage til fuld gennemsigtighed, når de er passeret. Bose introducerer også nye tilstande til specifikke aktiviteter, øjeblikkelig adgang med Spotify Tap, justeringer til lydpræferencer og lettere forbindelser til flere enheder - samtidig med at den bemærkelsesværdige støjreduktion og lydkvalitet bevares, der gjorde QC Earbuds berømt. 2.0.7 -softwareopdateringen er tilgængelig i dag i Bose Music -appen, kompatibel med iOS og Android og gratis for eksisterende og nye kunder.

Ny ActiveSense holder dig mere i øjeblikket

QC -øretelefonerne holder dig nu mere i øjeblikket. Der er stadig støjreducerende niveauer fra 0-10, men med softwareopdateringen er de højeste og laveste automatiske standardindstillinger begge omdøbt for klarhed: 10 er QUIET for maksimal støjreduktion; 0 er AWARE på at høre dig selv, andre og alt andet, som om der ikke er noget i dine ører. Denne fordel bliver endnu bedre, når den er parret med den nye Bose ActiveSense -teknologi, der bruger digital signalbehandling og QC -mikrofonerne til at lade omgivelserne passere gennem øretelefonerne, så de kun skaber stilhed, når der opstår høje lyd – og kun så længe de varer. Der er ingen manuelle justeringer for at høre din musik eller podcast over en bybus eller et forbipasserende tog - eller høre dine omgivelser igen, når de er væk. Det hele sker automatisk, uanset hvor du er, uanset hvor du går.

For "altid tændt" støjreduktion lader Bose Music -appen dig nu matche støjreducerende niveauer til nye tilstande til bestemte aktiviteter eller steder: Commute, Focus, Home, Music, Outdoor, Relax, Run, Walk, Work, and Workout. To kan tilføjes som genveje, så QUIET, AWARE og dine egne personlige valg er alle tilgængelige med dobbeltklik på venstre øreprop, understøttet af stemmemeddelelser, der bekræfter den tilstand, du er i, mens du skifter og skifter.

Spotify Tap, Nye lydkontroller til musikelskere

For musikelskere er Spotify Tap blevet integreret, hvilket giver Spotify -brugere øjeblikkelig adgang til deres sidste session eller personlige afspilningslister med et enkelt tryk og hold - også på venstre øreprop. For at justere bas-, mellem- og diskantfrekvenser er valgbar EQ nu en mulighed – også ny i appen.

Flere enheder, færre trin

2.0.7 -softwareopdateringen forbedrer, hvordan QC -ørepropper fungerer med flere enheder. De husker de sidste syv forbindelser og skifter problemfrit fra den ene til den anden uden at skulle manuelt afbryde forbindelsen først.

Om QuietComfort øretelefoner

QuietComfort-øretelefonerne blev introduceret i september 2020 og satte en helt ny standard i kategorien for støjreduktion, lydkvalitet og komfort og stabilitet hele dagen. For indhold, opkald eller tuning-out, omdefinerede QC Earbuds, hvad der er muligt fra en lille, personlig lyd, der kan bæres. De kombinerer bløde, men stramme StayHear ™ Max-ørepropper til fysisk at blokere lyd med flere mikrofoner, der registrerer, måler og sender eventuelle resterende distraktioner til en proprietær elektronisk chip – fyldt med en eksklusiv algoritme. Sammen med mikrotransducere reagerer systemet med et præcist, lige og modsat signal på mindre end en brøkdel af et millisekund. Resultatet er dramatisk, uovertruffen og skaber et tomt lærred til at lytte til musik med dybde og detaljer, der tidligere ikke var tilgængelige.

QC-ørepropperne sælges for 2.199 kr. og fås i Triple Black, Soapstone og to farver i begrænset oplag: Sandstone og Stone Blues. De tilbyder op til 18 timers batterilevetid (op til 6 timer pr. opladning, med yderligere 12 ved hjælp af opladningsetuiet), bruger Bluetooth® 5.1 til en stensikker forbindelse og er IPX4-klassificeret til sved- og vandmodstand.

Bose Corporation blev grundlagt i 1964 af Dr. Amar G. Bose, dengang professor i elektroteknik ved Massachusetts Institute of Technology. I dag er virksomheden drevet af sine grundlæggende principper, der investerer i langsigtet forskning for at udvikle nye teknologier med reelle kundefordele. Bose innovationer har strakt sig over årtier og brancher og skabt og transformeret kategorier inden for lyd og lignende. Bose -produkter til hjemmet, i bilen, på farten og i det offentlige rum er blevet ikoniske og har ændret den måde, folk lytter til musik.

Bose Corporation er privatejet. Virksomhedens opfindelsesånd, passion for fortræffelighed og engagement i ekstraordinære oplevelser kan findes rundt om i verden – overalt, hvor Bose forhandles.