14 April 2017

BOSE LANCERER NY SOUNDLINK® COLOR BLUETOOTH® HØJTTALER II

Den populære Color bliver vandafvisende og får nyt design

April 2017 -- I dag præsenterer Bose det nyeste skud på stammen i rækken af de ikoniske SoundLink Bluetooth højttalere: SoundLink Color II. Med et mere robust og vandafvisende design, nye farver og den samme fyldige lyd som dens forgænger, er Color II en skøn forening af kraftfuld ydelse, holdbarhed og fornøjelse, hvilket gør den ideel at tage med hvor som helst.

Det går lynhurtigt at sætte den trådløse forbindelse op til Color II, så du kan afspille din musik fra smartphones og tablets med det samme. Højttaleren leverer varen overbevisende med Boses patenterede modsatrettede lydmembraner, der på bedste vis omdanner vibrationerne til et kraftfuldt output, der får det ypperste ud af hver en centimeter. På trods af sin lille størrelse - 13 cm. i højden, 13 cm. i længden og 6 cm. i dybden og en vægt på blot 0,54 kg – formår Color at spille imponerende højt, og den leverer fyldig og klar lyd til alle lydstyrker.

Color II er bygget til at blive brugt i den virkelige verden. Styrke og holdbarhed er forbedret med IPX4 vandafvisning, så højttaleren kan tåle vandstænk på stranden, fra et spildt glas vand eller fra en uventet regnbyge. Den nye bløde og silikonebelagte overflade bidrager til at modstå bump, slag eller fald, samtidig med at det både ser smart ud og føles behageligt. Og så kommer højttaleren i lækre ’bløde’ nuancer af farverne – Aqua-blå, koralrød, mat sort og polarhvid.

Color II er designet til give umiddelbar fornøjelse. Den integrerede NFC-teknologi giver hurtig parring, og med simple stemmemeddelelser er opsætningen nem for enhver. Højttaleren har en indbygget mikrofon, så du kan tage imod opkald og gøre brug af Siri, Google Now™ og andre digitale assistenter. Litiumbatteriet kan holde op til otte timer og er fuldt genopladeligt via usb indgangen. Og med den fuldt strømlinede Bose Connect app er det nemt at tilslutte enheder, skifte mellem dem, opdatere software og meget mere.

PRISER OG FORHANDLERE

SoundLink Color Bluetooth højttaler II er i handlen fra maj med en anbefalet salgspris på 1.199,00 kr. SoundLink serien sælges på Bose.dk og hos udvalgte Bose-forhandlere. Bose Connect app’en kan downloades i App Store® eller på Google Play™.

OM BOSE

Bose Corporation blev grundlagt i 1964 af Dr. Amar G. Bose, professor ved Massachusetts Institute of Technology. I dag drives firmaet ud fra de oprindelige principper baseret på investering i langtidssigtet forskning med ét fundamentalt mål for øje: at udvikle nye teknologier med reelle fordele for vores kunder. Boses innovationer strækker sig over årtier og industrier, og virksomheden skaber og transformerer produkter inden for lyd og flere andre felter. Boses produkter til hjemmet, til bilen, på farten og i det offentlige rum er blevet ikoniske og har været med til at ændre vores måde at lytte til musik.

Bose Corporation er en privatejet virksomhed. Dens skaberånd, passion for kvalitet og engagement i ekstraordinære oplevelser kan findes verden over – alle de steder hvor Bose gør forretning.

Alle varemærker, servicemærker og produktnavne tilhører deres respektive ejere.