21. september 2017

BOSE OPDATERER SINE MEST POPULÆRE HOVEDTELEFONER

Tilføjer Google Assistant og justerbar støjreduktion til den ikoniske QC35

21. september 2017 – Bose har offentliggjort, at deres ikoniske QC®35 bliver de første hovedtelefoner med trådløs stemmestyring til din Google Assistent. Samtidig bliver hovedtelefonerne udstyreret med mulighed for at justere reduktionen af støjen omkring dig. De nye QC35 II hovedtelefoner er i handlen fra i dag og den vejledende udsalgspris forbliver kr. 3.149.

”QC35 er allerede verdens mest velanskrevne trådløse hovedtelefoner og et overlevelsesværktøj i en moderne tilværelse,” udtalte Brian Maguire, director for Bose on-the-go produkter. ”Vi har ikke ændret alt det, folk allerede er vilde med – vi har forbedret dem med indbygget Google Assistent og nye valgmuligheder, der kan give netop de lytteoplevelser, du ønsker.”

QC35 II STØJREDUCERENDE HOVEDTELEFONER

QC35 II støjreducerende hovedtelefoner kan præstere og har de samme kvaliteter som de originale QC35. De leverer den samme banebrydende støjreducering, lydkvalitet og op til 20 timers batterilevetid. Betjeningsmulighederne på højre ørekop forbliver de samme: tænd/sluk, lydstyrke, play/pause og besvar/afslut opkald. Og nu findes der en ny betjeningsknap på venstre ørekop, der skaber forbindelse til din Google Assistent – uden du behøver at finde telefonen frem og lede efter app’en.

DIN EGEN PERSONLIGE GOOGLE

Bose og Google har samarbejdet om de enestående oplevelser med QC35 II, og har sammen været de første til at integrere Google Assistent i hovedtelefoner. Tryk og hold betjeningsknappen nede, og din personlige Google Assistent er klar til at hjælpe – uden at du skal vente, se på skærmen, swipe eller taste. Begynd bare at tale, og din Assistent vil hjælpe dig med at håndtere din musik og udføre funktioner – såsom at afspille en playliste eller en yndlingssang og tilføje aftaler til din Google-kalender. Den kan hjælpe dig med at være tilgængelig og velinformeret – fra simple ting såsom at ringe, notificere dig om nye beskeder og events, og at læse dem højt for dig. Og den kan besvare dine spørgsmål og finde information – så du kan tjekke en ny score, de sidste nye overskrifter, om dit fly er rettidigt, hvilke film der vises i nærheden af dig – og meget mere.

Et unikt Bose mikrofonsystem opsamler stemmer med uovertruffen præcision, så kommandoer bliver forstået. Og på et splitsekund minimerer den aktive støjreduktion uønsket baggrundsstøj – så uanset om du befinder dig i en tætpakket lufthavnsterminal, på en travl gade eller på en perron i myldretiden, hører du kun din Assistent eller din musik med en forbløffende klarhed.

NYE INDSTILLINGER FOR BOSE STØJREDUCERING

Ligesom sin forgænger, er QC35 II’s støjreducering fuldt aktiveret, når hovedtelefonerne er tændt, men Bose Connect App’en gør det nu muligt for dig at vælge mellem at bibeholde den (high), skrue ned (low), eller slukke helt (off). Connect App’en lader dig også ændre betjeningsknappens funktionalitet, så du kan kontrollere støjindstillingerne fra ørekoppen når som helst, og skifte tilbage til din Google Assistent når du vil.

FARVER OG TILGÆNGELIGHED

QC35 II støjreducerende hovedtelefoner fås i farverne sort og sølv. QC35 II’s betjeningsknap aktiverer din Google Assistent på de markeder, hvor Google Assistent er tilgængelig. På alle andre markeder vil betjeningsknappen hjælpe til at justere støjreduktionen. QC35 II vil være tilgængelig fra 19. oktober via Bose.dk og hos autoriserede Bose-forhandlere.

OM BOSE

Bose Corporation blev grundlagt i 1964 af Dr. Amar G. Bose, professor ved Massachusetts Institute of Technology. I dag drives firmaet ud fra de oprindelige principper baseret på investering i langtidssigtet forskning med ét fundamentalt mål for øje: at udvikle nye teknologier med reelle fordele for vores kunder. Boses innovationer strækker sig over årtier og industrier, og virksomheden skaber og transformerer produkter inden for lyd og flere andre felter. Boses produkter til hjemmet, til bilen, på farten og i det offentlige rum er blevet ikoniske og har været med til at ændre vores måde at lytte til musik.

Bose Corporation er en privatejet virksomhed. Dens skaberånd, passion for kvalitet og engagement i ekstraordinære oplevelser kan findes verden over – alle de steder hvor Bose gør forretning.