7. december, 2015

NY SPOTIFY ®-INTEGRATION TIL BOSE SOUNDTOUCH® TRÅDLØSE MUSIKSYSTEMER

Den bedste måde at lytte til Spotify på derhjemme

7. december, 2015 -- Bose har annonceret en snarlig lancering af en Spotify-integration til alle SoundTouch trådløse musiksystemer, som gør udnyttelse og oplevelse af Spotify optimal.  SoundTouch-appen har nu Spotify-funktionalitet integreret for problemfri betjening af din musik og selve højttalerne – det er der ikke andre i branchen der har.

SPOTIFY- OG SOUNDTOUCH-APPS ER NU INTEGREREDE

Spotify® og Bose har i fællesskab gjort det lettere end nogensinde før at afspille Spotify-indhold over dine musiksystemer derhjemme.   Fra Spotify-appen kan du betjene enhver SoundTouch®-højttaler, og fra SoundTouch-appen kan du søge på sange, album, kunstnere eller afspilningslister og streame dem øjeblikkeligt.   De to apps er synkroniserede, så du kan skifte fra den ene til den anden og fortsætte, hvor du slap.  Det er alt sammen lige ved hånden, og det er en Spotify-oplevelse, som du kun kan få med Bose SoundTouch-systemer.

FLAC TILFØJET

Udover Spotify® har SoundTouch® en anden populær musiktjeneste indbygget – Deezer. Og systemerne kan nu også afspille FLAC-lydfiler (op til cd-kvalitet).

STREAM MUSIK DERHJEMME MED SOUNDTOUCH

SoundTouch®-produktfamilien er branchens mest omfattende serie af trådløse musiksystemer til hjemmet, systemerne er yderst brugervenlige og har den bedste lyd på markedet i dag i kategorien. Alt-i-et-systemerne omfatter den lille nye SoundTouch 10 højttaler og de nye SoundTouch 20 og 30 serie III højttalere.  Til musik og film omfatter familien også SoundTouch-soundbars og -underholdningssystemer.  Begynd med ét, og tilføj flere, når og hvis du har lyst.  De er alle kompatible og ’taler’ sammen gennem vægge og lofter, og så har de alle Bluetooth® samt Wi-Fi® indbygget, så du får det bedste fra begge verdener.   Med Bluetooth kan du streame næsten hvad som helst direkte fra din telefon eller tablet – herunder samtlige musiktjenester og YouTube. Med Wi-Fi kan du afspille det hele over flere SoundTouch-systemer hvor som helst i dit hjem, og med den intuitive SoundTouch-app kan du oprette forudindstillinger og lytte til forskellig musik i forskellige rum på samme tid.

PRISER OG TILGÆNGELIGHED

Den nye integration af Spotify® i appen indgår i nye SoundTouch®-systemer og er nu tilgængelig for eksisterende SoundTouch-kunder via en gratis softwareopgradering. Besøg Bose.dk for at se hele sortimentet af SoundTouch-systemer.

Bose Corporation blev grundlagt i 1964 af Dr. Amar G. Bose, professor ved Massachusetts Institute of Technology. Idag drives firmaet udfra de oprindelige principper baseret på investering i langtidssigtet forskning med ét fundamentalt mål for øje: at udvikle nye teknologier med reelle fordele for vores kunder. Boses® innovationer strækker sig over årtier og industrier, og virksomheden skaber og transformerer produkter inden for lyd og flere andre felter. Boses produkter til hjemmet, til bilen, på farten og i det offentlige rum er blevet ikoniske og har været med til at ændre vores måde at lytte til musik.

Bose Corporations er en privatejet virksomhed. Dens skaberånd, passion for kvalitet og engagement i ekstraordinære oplevelser kan findes verden over – alle de steder hvor Bose gør forretning.

Wi-Fi er et registreret varemærke tilhørende Wi-Fi Alliance®.  Bluetooth® er et registreret varemærke, der ejes af Bluetooth SIG, Inc., og enhver brug af dette mærke af Bose Corporation sker under licens.  Deezer er et registreret varemærke tilhørende Blogmusik SAS.  Spotify er et registreret varemærke tilhørende Spotify AB.  Musiktjenester kan variere efter land.  YouTube er et varemærke, der tilhører Google, Inc.

Pressemeddelelse som PDF