Boses SoundTouch-support ophører
Den 18. februar, 2026, ophører Boses cloud-support for alle SoundTouch-produkter. Indtil den dato, vil dit system fortsætte med at fungere som sædvanligt, herunder adgangen til cloud-baserede funktioner gennem SoundTouch-appen.
Efter den 18. februar vil visse funktioner – herunder adgang til integrerede musiktjenester såsom Spotify og TuneIn samt multirum-afspilning – ikke længere være tilgængelige. Du vil dog stadig kunne nyde lyd af høj kvalitet fra forbundne enheder, hvis dit SoundTouch-produkt understøtter Bluetooth®, AUX eller HDMI.
SoundTouch-systemer blev lanceret i 2013 og har i mere end et årti leveret pålidelig lyd, der fylder rummet. Mens vi fortsætter med at udvikle vores forbundne produktplatforme, kan ændringer som denne forekomme, og vi ønsker at sikre, at du har en klar forståelse af, hvad du kan forvente.
Hvis du har spørgsmål eller brug for flere oplysninger, bedes du kontakte os.
Ofte stillede spørgsmål om SoundTouch
Hvorfor ophører Boses support for SoundTouch?
Boses SoundTouch-systemer blev introduceret på markedet i 2013. Siden da har teknologien udviklet sig, og vi er ikke længere i stand til at opretholde udviklingen og supporten af den cloud-infrastruktur, som driver denne ældre generation af produkter. Vi fortsætter med at engagere os i at skabe nye lytteoplevelser bygget på moderne teknologier til vores kunder.
Vil min SoundTouch-højttaler ophøre med at fungere?
Visse funktioner, såsom bluetooth og AUX på enkeltstående SoundTouch-højttalere (såsom SoundTouch 10, 20 Series III og 30 Series III) fortsætter sandsynligvis med at fungere, når produktet er forbundet til en lokal kilde, men vi kan ikke garantere ydeevnen på lang sigt. På hjemmebiografprodukter med SoundTouch, såsom Lifestyle 650, SoundTouch 130 og SoundTouch 300-soundbaren, skulle HDMI og optiske indgange samt bluetooth fortsat fungere. Andre funktioner, såsom SoundTouch-streaming og app-styring, vil ikke længere fungere.
Ophører SoundTouch-appen med at fungere?
Ja, SoundTouch-appen vil ikke længere fungere efter 18. februar, 2026.
Vil SoundTouch-appen stadig kunne downloades?
I Japan vil SoundTouch-appen kunne downloades indtil 31/12/2025. Alle andre steder vil SoundTouch-appen kunne downloades indtil 18/2/2026.
Kommer der en anden app eller platform i stedet?
Nej, vi har ingen planer om at understøtte SoundTouch-produkter gennem nogen anden app.
Vil jeg miste adgang til mine gemte forudindstillinger?
Der kan være nogle eksisterende forudindstillinger, som fortsat vil fungere, men vi kan ikke garantere, at alle forudindstillinger bliver ved med at fungere. Du vil ikke længere kunne ændre nogen eksisterende forudindstillinger fra det øjeblik, hvor appen holder op med at fungere.
Hvor kan jeg få hjælp, når supporten er ophørt?
Vi er forpligtede til at give support til vores kunder på enhver tænkelig måde. Hvis du har spørgsmål eller bekymringer vedrørende dine muligheder efter denne ændring, er du velkommen til at besøge Boses supporthjemmeside med den seneste support og kontaktoplysninger.
Påvirker dette andre produkter?
Nej. Denne ændring påvirker kun produkter solgt med SoundTouch-funktionalitet.
Hvordan kan jeg holde mig opdateret om fremtidige produktnyheder eller erstatninger?
Du er velkommen til at besøge Boses supporthjemmeside med den seneste support og kontaktoplysninger.
Hvad sker der med min konto og personlige data?
Vi vil slette alle data vedrørende produktbrug og telemetri fra dit SoundTouch-produkt den 25. februar, 2026. Hvis du ejer andre Bose-produkter, forbliver din My Bose-konto aktiv, og den kan stadig bruges på vores hjemmeside (hvor den er tilgængelig) samt i andre Bose-apps. Hvis du ønsker at downloade eller slette dine SoundTouch-data eller helt slette din My Bose-konto, bedes du udfylde vores formular vedrørende anmodning om beskyttelse af personlige oplysninger.
Vil mine produkter fortsætte med at modtage sikkerhedsopdateringer?
Nej. SoundTouch-produkter vil ikke længere modtage nogen sikkerhedsopdateringer.