NYE PRODUKTER ER LANDET! TJEK DEM UD.
Jim Mollica

Jim Mollica

Chief Marketing Officer

Jim Mollica blev ansat hos Bose i 2021 som virksomhedens første globale marketingdirektør. Han overvåger mærkets strategiske og kreative retning samt dets forbindelse til forbrugerne på tværs af alle platforme og berøringspunkter. Jim har specialiseret sig i digital transformation og historiefortælling og trækker på mere end 25 års ekspertise inden for marketing, medier, digital handel og indtægtsgenerering.

Jim bruger og nyder stadig det Bose Acoustimass-højttalersystem, som han købte som teenager, til at lytte til musik fra Pixies og andre indflydelsesrige grupper. Dette "livsændrende" lydsystem er fulgt med gennem flere forskellige flytninger over hele landet.

Før Jim kom til Bose, havde han ledende stillinger for nogle af verdens førende mærker inden for forbrugervarer, livsstil, underholdning og biler, herunder Under Armour, Viacom/MTV Networks, The Walt Disney Company, Ralph Lauren og Nissan Motor Corporation.

Jim er uddannet på University of Pittsburgh og har en MBA fra Katz Graduate School of Business.