KAN AFSENDES OM 1-2 HVERDAGE MED 90 DAGES RISIKOFRI PRØVEPERIODE OG GRATIS STANDARDLEVERING FOR ORDRER TIL KR 345 ELLER MERE

Ingen lyd fra trådløse surroundhøjttalere

Hvis der ikke kommer nogen lyd fra de trådløse surroundhøjttalere (ekstraudstyr), kan du prøve følgende:

Prøv at afspille indhold, der er kendt, for at få bagkanallyd. Mængden af lyd fra baghøjttalerne kan variere, afhængigt af det kildemateriale, der afspilles. Musik og de fleste TV-serier har typisk ikke lyd, der afspilles gennem de bageste højttalere på et surroundsoundsystem. Film og videospil har typisk lyd, der afspilles gennem de bageste højttalere, men ikke konstant

Forvent en varierende grad af lyd fra baghøjttalerne, afhængigt af hvad der spilles.

Sørg for, at surroundhøjttalerne er tændt på soundbarens skærmbillede for justeringer

  1. Med Bose Music-appen fra Min Bose-skærmen (tilgængelig via hovedtelefon- og højttalerikonet i øverste venstre hjørne) skal du vælge din soundbar
  2. Tryk på billedet af soundbaren i nederste højre hjørne af skærmen
  3. I afsnittet Tilbehørsindstillinger (Accessory Settings) skal vippekontakten til surroundhøjttalerne placeres til højre for at aktivere dette tilbehør
  • Hvis kontaktens position er til venstre, skal du trykke på kontakten én gang for at tænde for surroundhøjttalerne
  • Hvis kontaktens position er til højre, skal du trykke på kontakten to gange for at genaktivere lyden i surroundhøjttalerne

Tjek status for surroundhøjttalere ved at observere lysets farve og blinkemønster på fronten af den trådløs modtager

LysaktivitetBasmodulets status
Konstant hvidSluttet til soundbaren
Blinker gultKlar til at slutte til soundbaren. Se Tilslutning af trådløse surroundhøjttalere (ekstraudstyr).
Konstant gult (dæmpet)Frakoblet fra soundbar. Nulstil den trådløse modtager ved at tage netledningen ud af stikkontakten, vent 30 sekunder, hvorefter du skal sætte netledningen i en stikkontakt, der virker
Blinker hvidtDownloader en softwareopdatering
FraStrømsparetilstand
Blinker rødtDer er opstået en uoprettelig fejl. Kontakt Boses kundeservice.

Hvis lydkilden er en enhed, der er tilsluttet TV, udsender TV'et muligvis ikke en 5.1-lydafspilning – et flerkanalsignal, der giver diskret surroundhøjttalerindhold. Nogle TV-skærme kan kun overføre 2.0-lydsignaler i stereo fra tilsluttede enheder, selv hvis kildematerialet er 5.1. Se brugervejledningen til dit TV for at afgøre, om det kan udsende et 5.1-signal fra en tilsluttet enhed

Kontrollér, om der er kilder til trådløs interferens, der befinder sig under en meter fra soundbaren eller den trådløse receiver. Enheder, der kan påvirke den trådløse ydeevne omfatter, men er ikke begrænset til, en trådløs telefon, Wi-Fi®-router, trådløs printer eller en mikroovn

For at identificere mulige interferenskilder skal du prøve midlertidigt at frakoble enheden og genstarte Bose-systemet for at fastslå, om ydeevnen er forbedret. 

Flyt det Bose-system eller den Bose-enhed, der forårsager interferens. Dette kan kræve en afstand på mindst to meter mellem de to enheder. For enheder, der ikke kan flyttes, skal du ændre den Wi-Fi-kanal eller trådløse frekvens, som enheden bruger.

Nulstil soundbaren og den trådløse modtager ved at tag deres strømkabler ud af stikkontakten, vent 30 sekunder, hvorefter du skal sætte strømkablerne tilbage i en stikkontakt, der virker

Kontrollér højttalerkablernes tilstand samt deres forbindelser mellem de trådløse modtagere, højttaleradaptere og surroundhøjttalere. Udskift eventuelle ledninger, som er blevet beskadiget eller klemt

Kør ADAPTiQ for at sikre, at surroundhøjttalerne er blevet indarbejdet i opsætningen og kalibreret til lytteområdet. Se Kør ADAPTiQ-lydkalibreringssystemet for yderligere oplysninger

Var disse oplysninger nyttige?

Great, thanks for the feedback. Please feel free to share additional comments below.
Vi er kede af, at denne side ikke levede op til dine forventninger. Fortæl os om din oplevelse, og/eller hvad vi kan gøre bedre.
Send
Tak, vi sætter pris på din feedback