Bemærk: Google Assistent er ikke tilgængelig på alle sprog og i alle lande.
Hvis du har problemer med at bruge stemmekommandoer med Google Assistent, kan du prøve følgende:
Bemærk: Google Assistent er ikke tilgængelig på alle sprog og i alle lande.
Hvis du har problemer med at bruge stemmekommandoer med Google Assistent, kan du prøve følgende:
Sørg for, at din stemmeassistent er blevet sat op. Du kan finde flere oplysninger under Brug af Google Assistent sammen med Bose-smartprodukter
Hvis der er overdreven støj i rummet (dvs. flere personer taler samtidig eller larmende musik), kan dit produkt muligvis ikke høre dig. Prøv at reducere støjen i rummet, tale højere eller tale tættere på produktet
Prøv at omformulere kommandoen. Google Assistent kan fortolke vendinger på forskellige måder, så prøv at omformulere kommandoen
Hvis du forsøger at betjene en musiktjeneste, skal du kontrollere, at tjenesten er blevet føjet til Bose Music-appen samt Google Assistent-appen ved at gå til Indstillinger > Forbundne mediekonti. (Bemærk: Ikke alle musiktjenester kan startes med en stemmeanmodning.)
Sørg for, at det produkt, du forsøger at styre, er knyttet til din konto. Åbn Bose Music-appen, gå til Min Bose > Min konto > Administrer højttalere, og sørg for, at det produkt, du forsøger at styre, vises. Hvis ikke, skal du føje den til din konto
Nulstil dit Bose-produkt ved at tage netledningen ud af stikkontakten i 30 sekunder