90-dages risikofri, gratis prøveperiode, 2 års garanti og gratis standardlevering på ordrer over 345 dkk

Problemer med at kontrollere dit system med Google Assistent

Bemærk: Google Assistent er ikke tilgængelig på alle sprog og i alle lande.

Hvis du har problemer med at bruge stemmekommandoer med Google Assistent, kan du prøve følgende:

Sørg for, at din stemmeassistent er blevet sat op. Du kan finde flere oplysninger under Brug af Google Assistent sammen med Bose-smartprodukter

Hvis der er overdreven støj i rummet (dvs. flere personer taler samtidig eller larmende musik), kan højttaleren muligvis ikke høre dig. Prøv at reducere støjen i rummet, tale højere eller tale tættere på højttaleren

Prøv at omformulere kommandoen. Google Assistent kan fortolke vendinger på forskellige måder, så prøv at omformulere kommandoen

Hvis du forsøger at betjene en musiktjeneste, skal du kontrollere, at tjenesten er blevet føjet til Bose Music-appen samt Google Assistent-appen ved at gå til Indstillinger > Tilknyttede mediekonti. Bemærk: Ikke alle musiktjenester kan startes med en stemmeanmodning.

Sørg for, at den højttaler, du forsøger at styre, er knyttet til din konto. Åbn Bose Music-appen, gå til Min Bose > Min konto > Administrer højttalere og sørg for, at den højttaler, du forsøger at styre, vises. Hvis ikke, skal du føje den til din konto

Var disse oplysninger nyttige?

Great, thanks for the feedback. Please feel free to share additional comments below.
Vi er kede af, at denne side ikke levede op til dine forventninger. Fortæl os om din oplevelse, og/eller hvad vi kan gøre bedre.
Send
Tak, vi sætter pris på din feedback