KAN AFSENDES OM 1-2 HVERDAGE MED 90 DAGES RISIKOFRI PRØVEPERIODE OG GRATIS STANDARDLEVERING FOR ORDRER TIL KR 345 ELLER MERE

Problemer med at styre dit system med Alexa

Bemærk: Amazon Alexa  er ikke tilgængelig på alle sprog og i alle lande.

Hvis du har svært ved at bruge stemmekommandoer med Amazon Alexa-stemmeassistenten, kan du prøve følgende:

Sørg for, at din stemmeassistent er blevet sat op. Du kan finde flere oplysninger under Brug af Amazon Alexa-stemmeassistent sammen med Bose-smartprodukter

Hvis der er overdreven støj i rummet (dvs. flere personer taler samtidig eller larmende musik), kan dit produkt muligvis ikke høre dig. Prøv at reducere støjen i rummet, tale højere eller tale tættere på produktet

Prøv at omformulere kommandoen. Alexa kan fortolke vendinger på forskellige måder, så prøv at omformulere kommandoen

Anvend typiske navne for rum i dine Bose-produkter for at hjælpe Alexa med at finde dem (brug for eksempel "Office," "Bedroom" eller "Living Room" i stedet for "John's office," "Bedroom3" eller "HS500 Living Room"). Du skal også bruge almindelig skrivemåde i navne (for eksempel "Master bedroom" i stedet for "Masterbedroom"). Undgå specielle tegn eller tal i systemnavne

Du kan omdøbe produkterne i produktindstillingerne i Bose Music-appen

Hvis du ikke kan betjene en musiktjeneste, skal du sikre dig, at tjenesten er føjet til Amazon Alexa-appen ved at gå til Menu > Indstillinger> Musik & Medier. Når den er blevet føjet til Alexa-appen, kan Alexa spille tjenesten

Når du bruger Bose Music-appen for at oprette forbindelse til din Alexa-konto, installerer Amazon automatisk den egnede Bose Skill. Hvis der har været problemer under opsætningen, kan det have forhindret færdigheden i at blive installeret. Åbn Amazon Alexa-appen, og gå til menuen > Skills. Hvis "Bose Skill (ikke til SoundTouch)" ikke er installeret, skal du søge efter "Bose" på skærmbilledet Skills, derefter vælge at installere "Bose Skill (ikke til SoundTouch)"

Sørg for, at det produkt, du forsøger at styre, er knyttet til din konto. Åbn Bose Music-appen, gå til Min Bose > Min konto > Administrer højttalere, og sørg for, at det produkt, du forsøger at styre, vises. Hvis ikke, skal du føje den til din konto

Nulstil dit Bose-produkt ved at tage netledningen ud af stikkontakten i 30 sekunder

Var disse oplysninger nyttige?

Great, thanks for the feedback. Please feel free to share additional comments below.
Vi er kede af, at denne side ikke levede op til dine forventninger. Fortæl os om din oplevelse, og/eller hvad vi kan gøre bedre.
Send
Tak, vi sætter pris på din feedback