KAN AFSENDES OM 1-2 HVERDAGE MED 90 DAGES RISIKOFRI PRØVEPERIODE OG GRATIS STANDARDLEVERING FOR ORDRER TIL KR 345 ELLER MERE

Bose Music-appen opretter ikke forbindelse til hovedtelefonerne

Hvis du oplever problemer med at oprette forbindelse mellem dine hovedtelefoner og Bose Music-appen, kan du prøve følgende forslag. Prøv så at forbinde dine hovedtelefoner igen.

Sluk for hovedtelefonerne, og tænd dem derefter igen

Luk Bose Music-appen på din enhed, og swipe den væk for at lukke den helt. Åbn derefter appen, og prøv at oprette forbindelse igen

  • Ved iOS skal du dobbeltklikke på Hjem-knappen og swipe Music-appen væk
  • På en Android-enhed skal du trykke på oversigtsknappen og swipe Music-appen væk

Tag opladningskablet ud, hvis dine hovedtelefoner ligger til opladning. Hovedtelefonerne kan ikke oprette forbindelse til appen under opladning

Sørg for, at din Bose Music-app og dine hovedtelefoner er opdaterede. Tjek, om der er nogen opdateringer i din App Store. Gå til btu.Bose.com for at tjekke, om der er nogen opdateringer til dine hovedtelefoner

Fjern dine hovedtelefoner fra din mobilenheds hukommelse.

  1. Find listen over tidligere forbundne Bluetooth-produkter under enhedens Bluetooth®-indstillinger
  2. Find dine Bose-hovedtelefoner, og fjern dem ved at trykke på "Glem," "Frakobl," "Fjern" eller lignende. Hovedtelefonerne optræder muligvis mere end én gang på listen. Fjern alle forekomster af dem

Ryd Bluetooth-hukommelsen i dine hovedtelefoner:

  1. Tænd hovedtelefonerne
  2. Tryk på tænd/sluk-/Bluetooth-knappen, og hold den nede i 10 sekunder, indtil du hører "Bluetooth device list cleared” (Liste over Bluetooth-enheder ryddet)

På Apple iOS-enheder må du ikke trykke på "Annuller" under opsætningen:

  1. I Bose-appen, efter du har valgt dit produkt på skærmen "Få forbindelse", dukker pop-up-vinduet "Vælg et tilbehør" op
  2. Luk ikke popup-vinduet. Det kan tage op til 2 minutter, før dine hovedtelfoner dukker op i popup-vinduet
  3. Vælg dine hovedtelefoner, når de dukker op. Tryk derefter på "Par", når du bliver bedt om det. Se Sådan konfigurerer du dine hovedtelefoner for at få flere oplysninger

Genstart din mobilenhed ved at slukke den helt og derefter tænde den igen

Afinstaller Bose Music-appen, og geninstaller den derefter fra din mobilenheds app store

Nulstil dine hovedtelefoner. Se Nulstilling af dine hovedtelefoner for at få flere oplysninger

Var disse oplysninger nyttige?

Great, thanks for the feedback. Please feel free to share additional comments below.
Vi er kede af, at denne side ikke levede op til dine forventninger. Fortæl os om din oplevelse, og/eller hvad vi kan gøre bedre.
Send
Tak, vi sætter pris på din feedback