NYE PRODUKTER ER LANDET! TJEK DEM UD.
Butikker Indkøbsvogn

Fejlfinding af Bluetooth®

der er to udtryk, du ofte hører, når der tales om bluetooth®: "parring" og "tilslutning." "parring" er introduktionen af en enhed til en anden. når parringen er gennemført, findes enhederne i hinandens hukommelse, indtil de slettes manuelt. du kan parre op til 2 enheder samtidigt til headsettet. når en enhed er parret, kan headsettet "sluttes til" enheden og modtage lyd eller stemmer fra enheden.

Mit headset kan ikke parres med min enhed.

Sørg for, at headsettet ikke oplader. Headsettet kan ikke parres med en enhed under tilslutning til opladeren

sørg for, at bluetooth® er slået til på din smartphone eller mobile enhed

sørg for, at bluetooth®-headsettet er synligt. hvis det blå led-lys ikke blinker langsomt, skal du trykke på knappen multifunction og holde den nede for at gøre headsettet synligt. se parring med en bluetooth-enhed, hvis du har brug for yderligere hjælp med dette trin

Multifunction

i enhedens bluetooth®-menu skal du vælge at "scanne efter enheder" eller lignende, hvis du ikke kan se "bose ae soundlink" opført

Mit headset er allerede parret, men ikke vil tilslutte til min enhed.

Sørg for, at dit headset er inden for de anbefalede 10 meters afstand af den parrede enhed

sørg for, at bluetooth® er slået til på din smartphone eller mobile enhed

Gå til enhedens liste over parrede enheder, og vælg headsettet manuelt

Du er muligvis nødt til at rydde listen over parrede enheder i dit headset og omparre headsettet til enheden

Bemærk: Denne proces sletter alle enheder, der er parret med dit headset, så de hver især skal parres igen, før der er forbindelse igen.

Følg disse trin for at rydde listen over parrede enheder i headsettet:

på headsettet skal du trykke på knapperne multifunction og volume - og holde dem nede i 10 sekunder

Multifunction

Volume -

Headsettet vender tilbage til synlig tilstand (langsomt blinkende lilla LED-lys), så du kan omparre den mobiltelefon, du vil tilslutte