NYE PRODUKTER ER LANDET! TJEK DEM UD.
Butikker Indkøbsvogn

Appen registrerer ikke et Wi-Fi®-tilsluttet system under opsætning

Hvis dit system er tilsluttet dit Wi-Fi-netværk, men det ikke vises i Bose Music-appen, kan du prøve følgende:

Luk og åbn Bose Music-appen

Sørg for, at Bose-systemet og den enhed, der kører Bose musik-appen, er tilsluttet det samme netværk. Hvis netværksnavnet, adgangskoden eller sikkerhedstypen er blevet ændret for nylig, skal du se afsnittet om tilslutning til et andet netværk

Kontrollér, at Bose-systemet er inden for rækkevidde af et kraftigt Wi-Fi-signal. Hvis en netværksforlænger, repeater eller adgangspunkt er i brug, skal du frakoble forbindelsen for at fastslå, om de er relateret til problemet. Når de er frakoblet, skal du slutte Bose-systemet til netværket igen ved at flytte det inden for rækkevidde af den primære router, og kontrollere, om det har resulteret i en forbedring

Genstart din mobilenhed, og nulstil systemet ved at tage netledningen ud af stikkontakten, vent 30 sekunder, hvorefter du skal sætte netledningen i en stikkontakt, der virker

Genstart din router ved at frakoble netledningen i 30 sekunder

Internetaktiverede enheder på samme netværk – såsom et smart-TV, en bærbar computer, en spillekonsol, en Blu-ray-afspiller, en tablet eller en smartphone – optager muligvis for megen netværksbåndbredde. Hvis sådanne enheder overfører store mængder data (dvs. streamer video), kan det formindske båndbredden til andre tilsluttede enheder – f.eks. Bose-systemet

Prøv at frakoble disse enheder, og kontrollér, om det har resulteret i en forbedring.

Gå ind i routerens indstillingsmenu, og deaktiver midlertidigt routerens firewall for at afgøre, om den blokerer for Bose Music-appfunktionaliteten