Gratis levering og gratis returnering
 

Appen registrerer ikke et Wi-Fi®-tilsluttet system under opsætning

Hvis dit system er tilsluttet dit Wi-Fi-netværk, men det ikke vises i Bose Music-appen, kan du prøve følgende:

Luk og åbn Bose Music-appen

Sørg for, at Bose-systemet og den enhed, der kører Bose musik-appen, er tilsluttet det samme netværk. Hvis netværksnavnet, adgangskoden eller sikkerhedstypen er blevet ændret for nylig, skal du se afsnittet om tilslutning til et andet netværk

Kontrollér, at Bose-systemet er inden for rækkevidde af et kraftigt Wi-Fi-signal. Hvis en netværksforlænger, repeater eller adgangspunkt er i brug, skal du frakoble forbindelsen for at fastslå, om de er relateret til problemet. Når de er frakoblet, skal du slutte Bose-systemet til netværket igen ved at flytte det inden for rækkevidde af den primære router, og kontrollere, om det har resulteret i en forbedring

Genstart din mobilenhed, og nulstil systemet ved at tage netledningen ud af stikkontakten, vent 30 sekunder, hvorefter du skal sætte netledningen i en stikkontakt, der virker

Genstart din router ved at frakoble netledningen i 30 sekunder

Internetaktiverede enheder på samme netværk – såsom et smart-TV, en bærbar computer, en spillekonsol, en Blu-ray-afspiller, en tablet eller en smartphone – optager muligvis for megen netværksbåndbredde. Hvis sådanne enheder overfører store mængder data (dvs. streamer video), kan det formindske båndbredden til andre tilsluttede enheder – f.eks. Bose-systemet

Prøv at frakoble disse enheder, og kontrollér, om det har resulteret i en forbedring.

Gå ind i routerens indstillingsmenu, og deaktiver midlertidigt routerens firewall for at afgøre, om den blokerer for Bose Music-appfunktionaliteten

Var disse oplysninger nyttige?

Great, thanks for the feedback. Please feel free to share additional comments below.
Vi er kede af, at denne side ikke levede op til dine forventninger. Fortæl os om din oplevelse, og/eller hvad vi kan gøre bedre.
Send
Tak, vi sætter pris på din feedback