Start festen tidligt. Se vores mest populære produkter. KØB.

Appen registrerer ikke en Wi-Fi®-tilsluttet højttaler under opsætning

Hvis din højttaler er tilsluttet dit Wi-Fi-netværk, men den ikke vises i Bose Music-appen, kan du prøve følgende:

Luk og genåbn Bose Music-appen

Sørg for, at Bose-højttaleren og den enhed, der kører Bose Music-appen, er tilsluttet det samme netværk. Hvis netværksnavnet, adgangskoden eller sikkerhedstypen er blevet ændret for nylig, skal du se afsnittet om tilslutning til et andet netværk

Kontrollér, at Bose-højttaleren er inden for rækkevidde af et stærkt Wi-Fi-signal. Hvis en netværksforlænger, repeater eller et adgangspunkt er i brug, skal du frakoble forbindelsen for at fastslå, om de er relateret til problemet. Når de er frakoblet, skal du slutte Bose-højttaleren til netværket igen ved at flytte det inden for rækkevidde af den primære router og kontrollere, om det har resulteret i en forbedring

Genstart din mobile enhed og nulstil højttaleren ved at trykke og holde Afspil/pause-knappen nede i ti sekunder

Genstart din router ved at frakoble netledningen i 30 sekunder

Internetaktiverede enheder på samme netværk – såsom et smart-TV, en bærbar computer, en spillekonsol, en Blu-ray-afspiller, en tablet eller en smartphone – optager muligvis for megen netværksbåndbredde. Hvis sådanne enheder overfører store mængder data (dvs. streamer video), kan det formindske båndbredden til andre tilsluttede enheder – f.eks. Bose-højttaleren

Prøv at frakoble disse enheder, og kontrollér, om det har resulteret i en forbedring.

Gå ind i routerens indstillingsmenu, og deaktiver midlertidigt routerens firewall for at afgøre, om den blokerer for Bose Music-appfunktionaliteten