Få gratis levering, når du bestiller i dag.
 

Kan ikke få adgang til musikbibliotek

Brug disse oplysninger, hvis du oplever problemer med dit musikbibliotek.

  • Genstart computeren eller NAS-drevet, hvor musikbiblioteket ligger
  • Nulstil dit Bose-system
  • Hvis du bruger iTunes 12.2 eller nyere, skal du åbne iTunes og vælge iTunes > Indstillinger > Avanceret. Under Avanceret skal du sikre dig, at "Del iTunes Library XML med andre programmer" er markeret, så iTunes-biblioteket er tilgængeligt for SoundTouch-systemet.
  • Hvis du bruger iTunes 12.5.1 på en Windows-computer, skal du sikre, at "iTunes Music Library.xml"-filen er placeret på iTunes-standardplaceringen (C:\Brugere\[brugernavn]\Musik\iTunes). Hvis den ikke er der, skal du finde filen og flytte den
  • Log ind på routerens indstillingsmenu, og deaktiver routerens firewall midlertidigt for at finde ud af, om den blokerer SoundTouch-funktionaliteten
  • Hvis du bruger et NAS-drev, skal du tjekke, om drevet er tilgængeligt med Windows Media Player eller iTunes. Hvis ikke, kommunikerer den eventuelt ikke på dit netværk. Prøv at nulstille drevet eller slutte det til netværket igen
  • Fjern musikbibliotek, og tilføj det igen:
  1. I appen skal du vælge Menu (≡) > Indstillinger > Musiktjenester > Musikbibliotek
    Bemærk: Hvis menuikonet (≡) ikke er synligt på stationære computere og tablets, kan menuen allerede være åben
  2. Vælg dit musikbibliotek 
  3. Vælg "FJERN MUSIKBIBLIOTEK"
  4. Vælg "FJENR" fra pop op-vinduet, der vises
  5. Tilføj musikbiblioteket igen gennem appen ved at vælge Menu (≡) > Tilføj tjeneste >  Musikbibliotek på NAS
  6. Giv biblioteket et nyt navn (valgfrit)
  7. Vælg "TILFØJ MUSIKBIBLIOTEK"

Var dette en hjælp?

Send

Tak for dine kommentarer.