Brug disse oplysninger, hvis du oplever problemer med dit musikbibliotek.
Kan ikke få adgang til musikbibliotek
Gælder for:
- CineMate 220 home cinema system
- CineMate® 120
- CineMate® 130
- CineMate® 520
- Lifestyle 525 Series II home entertainment system
- Lifestyle 535 Series II home entertainment system
- Lifestyle 600 underholdningssystem
- Lifestyle 650 underholdningssystem
- Lifestyle® 135 underholdningssystem
- Lifestyle® 135 system II
- Lifestyle® 235 system II
- Lifestyle® 235 system III
- Lifestyle® 525 serie III
- Lifestyle® 535 underholdningssystem
- Lifestyle® SoundTouch® 135 underholdningssystem
- Lifestyle SoundTouch 525
- Lifestyle SoundTouch 535
- Wave® SoundTouch®
- Wave SoundTouch system IV
- VideoWave III 46
- VideoWave III 55
- SoundTouch 300 soundbar
- SoundTouch™ AM3 Wi-Fi højttalersystem
- SoundTouch trådløst link-adapter
- SoundTouch 10 trådløs højttaler
- SoundTouch 120
- SoundTouch 130
- SoundTouch 20 trådløs højttaler’
- SoundTouch® 20 system
- SoundTouch 30 trådløs højttaler
- SoundTouch® 30 system
- SoundTouch 520
- SoundTouch® Portable system
- SoundTouch SA-5 forstærker
- SoundTouch® serie II trådløs adapter
- SoundTouch® Stereo JC system
- SoundTouch® 20 serie II Wi-Fi® musiksystem
- SoundTouch® 30 serie II Wi-Fi® musiksystem
- SoundTouch®-controller
- SoundTouch® Portable Wi-Fi® musiksystem
- SoundTouch® SA-4 forstærker
- SoundTouch® Stereo JC serie II Wi-Fi® musiksystem
- Trådløs SoundTouch®-adapter
- Bose Lifestyle SoundTouch 235 underholdningssystem
- SoundTouch 300 soundbar
- SoundTouch soundbar system
- Lifestyle 550 home entertainment system
- Genstart computeren eller NAS-drevet, hvor musikbiblioteket ligger
- Nulstil dit Bose-system
- Hvis du bruger iTunes 12.2 eller nyere, skal du åbne iTunes og vælge iTunes > Indstillinger > Avanceret. Under Avanceret skal du sikre dig, at "Del iTunes Library XML med andre programmer" er markeret, så iTunes-biblioteket er tilgængeligt for SoundTouch-systemet.
- Hvis du bruger iTunes 12.5.1 på en Windows-computer, skal du sikre, at "iTunes Music Library.xml"-filen er placeret på iTunes-standardplaceringen (C:\Brugere\[brugernavn]\Musik\iTunes). Hvis den ikke er der, skal du finde filen og flytte den
- Log ind på routerens indstillingsmenu, og deaktiver routerens firewall midlertidigt for at finde ud af, om den blokerer SoundTouch-funktionaliteten
- Hvis du bruger et NAS-drev, skal du tjekke, om drevet er tilgængeligt med Windows Media Player eller iTunes. Hvis ikke, kommunikerer den eventuelt ikke på dit netværk. Prøv at nulstille drevet eller slutte det til netværket igen
- Fjern musikbibliotek, og tilføj det igen:
- I appen skal du vælge Menu (≡) > Indstillinger > Musiktjenester > Musikbibliotek
Bemærk: Hvis menuikonet (≡) ikke er synligt på stationære computere og tablets, kan menuen allerede være åben - Vælg dit musikbibliotek
- Vælg "FJERN MUSIKBIBLIOTEK"
- Vælg "FJENR" fra pop op-vinduet, der vises
- Tilføj musikbiblioteket igen gennem appen ved at vælge Menu (≡) > Tilføj tjeneste > Musikbibliotek på NAS
- Giv biblioteket et nyt navn (valgfrit)
- Vælg "TILFØJ MUSIKBIBLIOTEK"