NYE PRODUKTER ER LANDET! TJEK DEM UD.
Butikker Indkøbsvogn

Systemet vil ikke tænde

  • Sørg for, at netledningen/-erne er korrekt tilsluttet. Hvis den ene ende af en netledning ikke er tilsluttet korrekt, kan strømforbindelsen blive inkonsistent

    Ved kontrol af strømforbindelsen til Bose-systemet skal du sikre dig, at strømforbindelsen til hver enkelt enhed, der er tilsluttet systemet, også er forsvarligt tilsluttet.
  • Kontrollér, om L1 Model II-powerstand eller et kompatibelt bærbart Pro-produkt har strøm
  • Sørg for, at netledningen/-erne er sluttet til en stikkontakt. Hvis strømmen styres af en kontakt på væggen, skal du sørge for, at der er tændt for kontakten. Test stikkontakten ved at tilslutte en anden enhed, f.eks. en lampe. Det kan være nødvendigt at slutte systemet til en anden stikkontakt

    Bemærk: Nogle stikdåser kapper strømmen til stikkontakter, når visse andre stikkontakter ikke er tændt. Kontakt producenten for at få flere oplysninger.
  • Prøv et andet ToneMatch-kabel. Hvis et andet kabel løser problemet, kan det originale kabel være defekt
  • Kontrollér ToneMatch-kablet. Brug i stedet et Ethernet/Cat 5-kabel