NYE PRODUKTER ER LANDET! TJEK DEM UD.
Butikker Indkøbsvogn

Download af systemsoftware er begyndt, men afsluttes ikke

Gælder for:

mere...

Dette symptom er relateret til problemet med softwareopdateringer, der går i gang med at downloade, men ikke afsluttes. Prøv følgende for at løse problemet:

Hvis installationen er ophørt på grund af appen, men ser ud til at være i gang på systemets display, skal du tillade, at hentningen fortsætter og afsluttes. Det er muligt, at appen ikke er synkroniseret med enheden. Luk og åbn appen igen, hvis det er tilfældet

Afslut eller luk andre programmer, der bruger båndbredde på netværket

Hvis flere systemer opdateres samtidigt, kan du prøve at, opdatere et system ad gangen

Sørg for, at systemet eller, hvis det er relevant, systemets trådløse adapter er indenfor rækkevidde af den trådløse router

Flyt eventuelle kilder til trådløs interferens, der kan påvirke systemet, f.eks. en trådløs internetrouter, trådløs telefon, tv, mikrobølgeovn, Apple AirPort Express eller lignende apparater

Genstart routeren ved at afbryde strømmen til routeren og vente 30 sekunder og derefter tilslutte strømmen igen

Udfør en produktnulstilling.

Skift routerens indstilling, så den kan fungere på en anden kanal, f.eks. 1, 6 eller 11, da disse er kanaler, der ikke forstyrrer andre kanaler

Kontrollér, at routerens firmware er opdateret

Hvis du bruger en Wi-Fi-netværksforlænger, repeater eller et adgangspunkt, skal du afbryde forbindelsen til forlængeren eller repeateren og flytte systemet, så det er inden for rækkevidde af den primære router

Slut systemet direkte til routeren ved hjælp af et Ethernet-kabel

Prøv at udføre opdateringen på et andet tidspunkt