Dette symptom er relateret til problemet med softwareopdateringer, der går i gang med at downloade, men ikke afsluttes. Prøv følgende for at løse problemet:
Gælder for:
- SoundTouch 300 soundbar
- SoundTouch™ AM3 Wi-Fi højttalersystem
- SoundTouch trådløst link-adapter
- SoundTouch 10 trådløs højttaler
- SoundTouch 120
- SoundTouch 130
- SoundTouch 20 trådløs højttaler’
- SoundTouch® 20 system
- SoundTouch® 220 hjemmebiografsystem
- SoundTouch 30 trådløs højttaler
- SoundTouch® 30 system
- SoundTouch 520
- SoundTouch® Portable system
- SoundTouch SA-5 forstærker
- SoundTouch® serie II trådløs adapter
- SoundTouch® Stereo JC system
- SoundTouch® 20 serie II Wi-Fi® musiksystem
- SoundTouch® 30 serie II Wi-Fi® musiksystem
- SoundTouch®-controller
- SoundTouch® Portable Wi-Fi® musiksystem
- SoundTouch® SA-4 forstærker
- SoundTouch® Stereo JC serie II Wi-Fi® musiksystem
- Trådløs SoundTouch®-adapter
- Wave® SoundTouch®
- Wave SoundTouch system IV
- VideoWave III 55
- VideoWave III 46
- CineMate 220 home cinema system
- CineMate® 130
- CineMate® 120
- CineMate® 520
- Lifestyle 535 Series II home entertainment system
- Lifestyle 525 Series II home entertainment system
- Lifestyle® 135 underholdningssystem
- Lifestyle® 135 system II
- Lifestyle® 235 system III
- Lifestyle® 235 system II
- Lifestyle® 535 underholdningssystem
- Lifestyle® 525 serie III
- Lifestyle® SoundTouch® 135 underholdningssystem
- Bose Lifestyle SoundTouch 235 underholdningssystem
- Lifestyle SoundTouch 525
- Lifestyle SoundTouch 535
- Lifestyle 600 underholdningssystem
- Lifestyle 650 underholdningssystem
- SoundTouch 300 soundbar
- SoundTouch soundbar system
- Lifestyle 550 home entertainment system
Hvis installationen er ophørt på grund af appen, men ser ud til at være i gang på systemets display, skal du tillade, at hentningen fortsætter og afsluttes. Det er muligt, at appen ikke er synkroniseret med enheden. Luk og åbn appen igen, hvis det er tilfældet
Afslut eller luk andre programmer, der bruger båndbredde på netværket
Hvis flere systemer opdateres samtidigt, kan du prøve at, opdatere et system ad gangen
Sørg for, at systemet eller, hvis det er relevant, systemets trådløse adapter er indenfor rækkevidde af den trådløse router
Flyt eventuelle kilder til trådløs interferens, der kan påvirke systemet, f.eks. en trådløs internetrouter, trådløs telefon, tv, mikrobølgeovn, Apple AirPort Express eller lignende apparater
Genstart routeren ved at afbryde strømmen til routeren og vente 30 sekunder og derefter tilslutte strømmen igen
Udfør en produktnulstilling.
Skift routerens indstilling, så den kan fungere på en anden kanal, f.eks. 1, 6 eller 11, da disse er kanaler, der ikke forstyrrer andre kanaler
Kontrollér, at routerens firmware er opdateret
Hvis du bruger en Wi-Fi-netværksforlænger, repeater eller et adgangspunkt, skal du afbryde forbindelsen til forlængeren eller repeateren og flytte systemet, så det er inden for rækkevidde af den primære router
Slut systemet direkte til routeren ved hjælp af et Ethernet-kabel
Prøv at udføre opdateringen på et andet tidspunkt