Hvis du ikke kan vælge dit SoundTouch-system, selv om det vises i SoundTouch-appen, kan du prøve følgende:
Gælder for:
- CineMate® 120
- CineMate® 130
- CineMate 220 home cinema system
- CineMate® 520
- VideoWave III 55
- VideoWave III 46
- Lifestyle 650 underholdningssystem
- Lifestyle 600 underholdningssystem
- Lifestyle SoundTouch 525
- Lifestyle SoundTouch 535
- Lifestyle® SoundTouch® 135 underholdningssystem
- Bose Lifestyle SoundTouch 235 underholdningssystem
- Lifestyle® 525 serie III
- Lifestyle 525 Series II home entertainment system
- Lifestyle® 535 underholdningssystem
- Lifestyle 535 Series II home entertainment system
- Lifestyle® 235 system II
- Lifestyle® 235 system III
- Lifestyle® 135 underholdningssystem
- Lifestyle® 135 system II
- SoundTouch 10 wireless speaker
- SoundTouch® 20 system
- SoundTouch 20 trådløs højttaler’
- SoundTouch® 20 serie II Wi-Fi® musiksystem
- SoundTouch 30 trådløs højttaler
- SoundTouch® 30 serie II Wi-Fi® musiksystem
- SoundTouch® 30 system
- SoundTouch® Stereo JC serie II Wi-Fi® musiksystem
- SoundTouch® Stereo JC system
- SoundTouch® serie II trådløs adapter
- Trådløs SoundTouch®-adapter
- SoundTouch trådløst link-adapter
- SoundTouch 300 soundbar
- SoundTouch soundbar system
- SoundTouch 120
- SoundTouch® 220 hjemmebiografsystem
- SoundTouch 130
- SoundTouch 520
- SoundTouch® Portable system
- SoundTouch® Portable Wi-Fi® musiksystem
- SoundTouch® SA-4 forstærker
- SoundTouch SA-5 forstærker
- SoundTouch®-controller
- Lifestyle 550 home entertainment system
Luk SoundTouch-appen, og åbn den igen
På det system, der ikke kan vælges, skal du kontrollere, at det er tændt og sluttet til dit netværk:
- Ved trådløse forbindelser lyser systemets Wi-Fi-indikator konstant hvidt ved tilslutning
- Ved kablede forbindelser skal du sørge for, at netværkskablet er korrekt tilsluttet i begge ender
Sørg for, at Bose-systemet og enheden, der kører SoundTouch-appen, er tilsluttet samme netværk. Hvis netværksnavnet, adgangskoden eller sikkerhedstypen er blevet ændret for nylig, skal netværksindstillingerne i SoundTouch-appen opdateres
Kontrollér, at Bose-systemet er inden for rækkevidde af et kraftigt Wi-Fi-signal. Hvis en netværksforlænger, repeater eller adgangspunkt er i brug, skal du frakoble forbindelsen for at fastslå, om de er relateret til problemet. Når de er frakoblet, skal du tilslutte Bose-systemet til netværket igen ved at flytte det inden for rækkevidde af den primære router, og kontrollere, om det har resulteret i en forbedring
Nulstil systemet ved at frakoble strømledningen i et minut (på SoundTouch Portable skal systemet nulstilles ved at holde AUX-knappen nede i ca. 15 sekunder, indtil displayet ikke viser noget)
Nulstil enheden, der kører SoundTouch-appen. Det kan typisk gøres ved at genstarte den eller tage batteriet og/eller netledningen ud i et minut
Genstart din router ved at frakoble netledningen i 30 sekunder
Find ud af, om der er mere end fire SoundTouch-systemer på det samme netværk. Normalt er Wi-Fi-hjemmenetværk i stand til at understøtte mindst fire trådløse SoundTouch-systemer. Men dette tal kan være lavere, afhængigt af netværkets funktioner
Internetaktiverede enheder på samme netværk – såsom et smart-TV, en bærbar computer, en spillekonsol, en Blu-ray-afspiller, en tablet eller en smartphone – optager muligvis for megen netværksbåndbredde. Hvis sådanne enheder overfører store mængder data (dvs. streamer video), kan det formindske båndbredden til andre tilsluttede enheder – f.eks. Bose-systemet.
Prøv at frakoble disse enheder, og kontrollér, om det har resulteret i en forbedring.
Gå ind i routerens indstillingsmenu og deaktiver midlertidigt routerens firewall for at afgøre, om den blokerer for SoundTouch-funktionaliteten