KAN AFSENDES OM 1-2 HVERDAGE MED 90 DAGES RISIKOFRI PRØVEPERIODE OG GRATIS STANDARDLEVERING FOR ORDRER TIL KR 345 ELLER MERE

SoundTouch-systemnavn vises ikke på AirPlay-enhedslisten

Inden du starter

AirPlay understøttes ikke af alle SoundTouch-systemer. Sørg for, at du har et af følgende systemer, der understøtter enten AirPlay 1 eller AirPlay 2:

Systemer med AirPlay 1

  • SoundTouch 20
  • SoundTouch 20 II
  • SoundTouch 30
  • SoundTouch 30 II
  • SoundTouch Portable
  • SoundTouch Portable II
  • SoundTouch SA-4 forstærker
  • SoundTouch Stereo JC
  • SoundTouch Stereo JC II
  • Wave SoundTouch musiksystem

Systemer med AirPlay 2

AirPlay 2 fås med iTunes 12.8 eller nyere, macOS Catalina eller nyere og med Apple iOS 11.4 eller nyere til mobil-, TV- eller HomePod-enheder.

  • Lifestyle 550
  • Lifestyle 600
  • Lifestyle 650
  • SoundTouch 10
  • SoundTouch 20 III
  • SoundTouch 30 III
  • SoundTouch 300
  • SoundTouch SA-5 forstærker
  • SoundTouch trådløst link-adapter
  • Wave SoundTouch musiksystem IV

Problemer med at vælge dit SoundTouch-system på en AirPlay-enhed

I SoundTouch-appen skal du gå til "Menu > Indstillinger > Højttalerindstillinger." Hvis "OPDATER SOFTWARE" eller "OPDATER ALLE" vises, skal du trykke på den for at installere systemopdateringer

Hvis du har et AirPlay 1 SoundTouch-system, som er anført ovenfor, skal du aktivere AirPlay-optimering i SoundTouch-appen:

  1. I SoundTouch-appen skal du vælge menuikonet (≡)  i øverste venstre hjørne
  2. Vælg "Indstillinger > Højttalerindstillinger" og vælg dit SoundTouch-system med AirPlay
  3. Vælg "Avanceret opsætning" fra skærmen Højttaleroplysninger
  4. Indstil AirPlay-optimeringen til højre for at aktivere den (Bemærk: Systemet reagerer muligvis ikke i ca. et minut, mens ændringen træder i kraft)

Hvis du både har AirPlay 1- og AirPlay 2-højttalere, skal du bemærke følgende, når du afspiller fra en iOS-enhed:

  • iOS-enheder kan ikke streame til både AirPlay 1- og AirPlay 2-højttalere samtidigt
  • Du kan enten streame til én AirPlay 1-kompatibel højttaler, eller du kan streame til en eller flere AirPlay 2-kompatible højttalere

Sørg for, at både AirPlay-enheden og SoundTouch-systemet er tilsluttet det samme netværk. De kan ikke arbejde sammen på forskellige netværk. (Bemærk: Et gæstenetværk betragtes som et andet netværk, selvom det transmitteres af den samme router eller det samme adgangspunkt)

Sørg for, at VPN, fjernskrivebord eller anden virtuel software ikke er i brug

Kontroller, at både AirPlay-enheden og SoundTouch-systemet er inden for den trådløse routers rækkevidde. SoundTouch-systemets Wi-Fi®-indikator gløder helt hvidt ved en vellykket netværksforbindelse. Hvis systemet eller AirPlay-enheden ikke er tilsluttet eller har dårlig forbindelse til netværket, skal du flytte den tættere på routeren (Bemærk: Afstanden mellem systemet og enheden er ikke vigtig. De skal begge være inden for routerens rækkevidde)

Kontrollér, at datoen på AirPlay-enheden er indstillet korrekt

På AirPlay-enheden skal du afslutte musik-appen og/eller iTunes, vente 10 sekunder og derefter åbne appen igen og prøve igen

Slå Wi-Fi fra og til igen på AirPlay-enheden

Genstart AirPlay-enheden ved at slukke den og tænde den igen

Genstart din router ved at frakoble strømmen i 30 sekunder

Nulstil dit SoundTouch-system ved at frakoble strømmen i 30 sekunder. På SoundTouch Portable-systemer skal du holde AUX-knappen nede i ca. 15 sekunder, indtil skærmen slukkes

Var disse oplysninger nyttige?

Great, thanks for the feedback. Please feel free to share additional comments below.
Vi er kede af, at denne side ikke levede op til dine forventninger. Fortæl os om din oplevelse, og/eller hvad vi kan gøre bedre.
Send
Tak, vi sætter pris på din feedback