Prøv følgende for at løse problemet:
SoundLink® vises ikke på listen over AirPlay®-enheder
Gælder for:
- Kontroller, at iOS-enheden er tilsluttet det samme Wi-Fi-netværk som SoundLink® Air-systemet. For at oprette en AirPlay-forbindelse skal både SoundLink® Air-systemet og iOS-enheden være tilsluttet det samme trådløse netværk. Det er muligt, at iOS-enheden er sluttet til et andet netværk eller gæstenetværk
- Sørg for, at systemet er inden for den tilsluttede trådløse routers rækkevidde. Uanset hvor tæt lydstreamingkilden er på systemet, skal SoundLink® Air-systemet være inden for den tilsluttede trådløse routers rækkevidde for at modtage det overførte signal via Wi-Fi. Når forbindelsen er oprettet, lyser Wi-Fi-indikatoren på SoundLink® Air-systemet blåt
- Slå Wi-Fi-indstillingen til og fra i iOS-enhedens indstillingsmenu. Det kan være et problem med forbindelsen mellem iOS-enheden og Wi-Fi-routeren. Prøv at slå Wi-Fi-forbindelsen til og fra for at løse problemet
- Prøv at slukke iOS-enheden, og tænd den derefter igen. Når du slukker iOS-enheden og tænder den igen, kan det løse visse uafklarede problemer med AirPlay