Gratis levering og gratis returnering
 

SoundLink® vises ikke på listen over AirPlay®-enheder

Prøv følgende for at løse problemet:

  • Kontroller, at iOS-enheden er tilsluttet det samme Wi-Fi-netværk som SoundLink® Air-systemet. For at oprette en AirPlay-forbindelse skal både SoundLink® Air-systemet og iOS-enheden være tilsluttet det samme trådløse netværk. Det er muligt, at iOS-enheden er sluttet til et andet netværk eller gæstenetværk
  • Sørg for, at systemet er inden for den tilsluttede trådløse routers rækkevidde. Uanset hvor tæt lydstreamingkilden er på systemet, skal SoundLink® Air-systemet være inden for den tilsluttede trådløse routers rækkevidde for at modtage det overførte signal via Wi-Fi. Når forbindelsen er oprettet, lyser Wi-Fi-indikatoren på SoundLink® Air-systemet blåt
  • Slå Wi-Fi-indstillingen til og fra i iOS-enhedens indstillingsmenu. Det kan være et problem med forbindelsen mellem iOS-enheden og Wi-Fi-routeren. Prøv at slå Wi-Fi-forbindelsen til og fra for at løse problemet
  • Prøv at slukke iOS-enheden, og tænd den derefter igen. Når du slukker iOS-enheden og tænder den igen, kan det løse visse uafklarede problemer med AirPlay

Var disse oplysninger nyttige?

Great, thanks for the feedback. Please feel free to share additional comments below.
Vi er kede af, at denne side ikke levede op til dine forventninger. Fortæl os om din oplevelse, og/eller hvad vi kan gøre bedre.
Send
Tak, vi sætter pris på din feedback