Gratis levering og gratis returnering
 

Fejlfinding af lyd

Gælder for:

  • SoundDock® XT højttaler

Min iPhone®/iPod® afspiller, men der kommer ingen lyd gennem mit system.

  • Hvis du lige har afsluttet en opdatering af operativsystemet på din iPod eller iPhone, skal du måske vente nogle minutter, før du bruger den med dit SoundDock-system. Selvom du har gennemført en opdatering af operativsystemet, kan nogle af din Apple®-enheds apps i visse tilfælde kræve yderligere tid til at afslutte opdateringen. Fjern din Apple-enhed fra docken i SoundDock-systemet i flere minutter, og sæt den derefter tilbage i docken. Sørg for, at den er korrekt placeret i stikket
  • Hvis din iPod eller iPhone er i et etui eller et beskyttelseshylster, er den måske ikke korrekt placeret i stikket. Når etuiet eller hylsteret fjernes, vil enheden passe i Lightning-stikket
  • Prøv at nulstille iPod'en eller iPhon'en. Enheden fungerer muligvis forkert og skal nulstilles. Du kan få yderligere hjælp hos Apple support
  • Flyt systemet til en anden stikkontakt. Den stikkontakt, du bruger, er måske kilden til problemet
  • Nulstil dit SoundDock-system. Sluk for systemet, og træk strømstikket ud i 60 sekunder. Når du har sluttet strøm til systemet igen, så prøv din iPod eller iPhone igen

Var disse oplysninger nyttige?

Great, thanks for the feedback. Please feel free to share additional comments below.
Vi er kede af, at denne side ikke levede op til dine forventninger. Fortæl os om din oplevelse, og/eller hvad vi kan gøre bedre.
Send
Tak, vi sætter pris på din feedback