Fejlfinding af lyd
Gælder for:
- Hvis du lige har afsluttet en opdatering af operativsystemet på din iPod eller iPhone, skal du måske vente nogle minutter, før du bruger den med dit SoundDock-system. Selvom du har gennemført en opdatering af operativsystemet, kan nogle af din Apple®-enheds apps i visse tilfælde kræve yderligere tid til at afslutte opdateringen. Fjern din Apple-enhed fra docken i SoundDock-systemet i flere minutter, og sæt den derefter tilbage i docken. Sørg for, at den er korrekt placeret i stikket
- Hvis din iPod eller iPhone er i et etui eller et beskyttelseshylster, er den måske ikke korrekt placeret i stikket. Når etuiet eller hylsteret fjernes, vil enheden passe i Lightning-stikket
- Prøv at nulstille iPod'en eller iPhon'en. Enheden fungerer muligvis forkert og skal nulstilles. Du kan få yderligere hjælp hos Apple support
- Flyt systemet til en anden stikkontakt. Den stikkontakt, du bruger, er måske kilden til problemet
- Nulstil dit SoundDock-system. Sluk for systemet, og træk strømstikket ud i 60 sekunder. Når du har sluttet strøm til systemet igen, så prøv din iPod eller iPhone igen