Gratis levering og gratis returnering
 

Fejlfinding af lyd

Min iPod® afspiller, men der kommer ingen lyd fra SoundDock-systemet.

  • Hvis du lige har afsluttet en opdatering af operativsystemet på din iPod eller iPhone®, skal du måske vente nogle minutter, før du bruger den med dit SoundDock-system. Selvom du har gennemført en opdatering af operativsystemet, kan nogle af din Apple®-enheds apps i visse tilfælde kræve yderligere tid til at afslutte opdateringen. Fjern din Apple-enhed fra docken i SoundDock-systemet i flere minutter, og sæt den derefter tilbage i docken. Sørg for, at den er korrekt placeret i docken
  • Hvis din iPod er i et etui eller et beskyttelseshylster, er den måske ikke korrekt placeret i docken. Når etuiet eller hylsteret fjernes, vil iPod'en passe i docken vha. den medfølgende indsats
  • Prøv at nulstille iPod'en. iPod'en fungerer muligvis forkert og skal nulstilles. Du kan få yderligere hjælp hos Apple support
  • Prøv at nulstille SoundDock-systemet. Fjern netledningen fra systemet i 60 sekunder. Fjern batteriet. Tilslut systemet uden batteri, og se, om lyden vender tilbage

Var disse oplysninger nyttige?

Great, thanks for the feedback. Please feel free to share additional comments below.
Vi er kede af, at denne side ikke levede op til dine forventninger. Fortæl os om din oplevelse, og/eller hvad vi kan gøre bedre.
Send
Tak, vi sætter pris på din feedback