Få gratis levering, når du bestiller i dag.
 

Fejlfinding af lyd

Min iPod® afspiller, men der kommer ingen lyd fra SoundDock-systemet.

  • Hvis du lige har afsluttet en opdatering af operativsystemet på din iPod eller iPhone®, skal du måske vente nogle minutter, før du bruger den med dit SoundDock-system. Selvom du har gennemført en opdatering af operativsystemet, kan nogle af din Apple®-enheds apps i visse tilfælde kræve yderligere tid til at afslutte opdateringen. Fjern din Apple-enhed fra docken i SoundDock-systemet i flere minutter, og sæt den derefter tilbage i docken. Sørg for, at den er korrekt placeret i docken
  • Hvis din iPod er i et etui eller et beskyttelseshylster, er den måske ikke korrekt placeret i docken. Når etuiet eller hylsteret fjernes, vil iPod'en passe i docken vha. den medfølgende indsats
  • Prøv at nulstille iPod'en. iPod'en fungerer muligvis forkert og skal nulstilles. Du kan få yderligere hjælp hos Apple support
  • Prøv at nulstille SoundDock-systemet. Fjern netledningen fra systemet i 60 sekunder. Fjern batteriet. Tilslut systemet uden batteri, og se, om lyden vender tilbage

Var dette en hjælp?

Send

Tak for dine kommentarer.