Få gratis levering, når du bestiller i dag.
 

Fejlfinding af lyd

Min iPhone®/iPod® afspiller, men der kommer ingen lyd gennem mit system.

  • Hvis du lige har afsluttet en opdatering af operativsystemet på din iPod eller iPhone, skal du måske vente nogle minutter, før du bruger den med dit SoundDock-system. Selvom du har gennemført en opdatering af operativsystemet, kan nogle af din Apple®-enheds apps i visse tilfælde kræve yderligere tid til at afslutte opdateringen. Fjern din Apple-enhed fra docken i SoundDock-systemet i flere minutter, og sæt den derefter tilbage i docken. Sørg for, at den er korrekt placeret i stikket
  • Hvis din iPod eller iPhone er i et etui eller et beskyttelseshylster, er den måske ikke korrekt placeret i stikket. Når etuiet eller hylsteret fjernes, vil enheden passe i Lightning-stikket
  • Prøv at nulstille iPod'en eller iPhon'en. Enheden fungerer muligvis forkert og skal nulstilles. Du kan få yderligere hjælp hos Apple support
  • Flyt systemet til en anden stikkontakt. Den stikkontakt, du bruger, er måske kilden til problemet
  • Nulstil dit SoundDock-system. Sluk for systemet, og træk strømstikket ud i 60 sekunder. Når du har sluttet strøm til systemet igen, så prøv din iPod eller iPhone igen

Var dette en hjælp?

Send

Tak for dine kommentarer.