Få gratis levering, når du bestiller i dag.
 

Fejlfinding af lyd

Gælder for:

Min iPod® afspiller, men der kommer ingen lyd gennem mit system.

  • Hvis du lige har afsluttet en opdatering af operativsystemet på din iPod eller iPhone®, skal du måske vente nogle minutter, før du bruger den med dit SoundDock-system. Selvom du har gennemført en opdatering af operativsystemet, kan nogle af din Apple®-enheds apps i visse tilfælde kræve yderligere tid til at afslutte opdateringen. Fjern din Apple-enhed fra docken i SoundDock-systemet i flere minutter, og sæt den derefter tilbage i docken. Sørg for, at den er korrekt placeret i docken
  • Hvis din iPod er i et etui eller et beskyttelseshylster, er den måske ikke korrekt placeret i docken. Når etuiet eller hylsteret fjernes, vil iPod'en passe i docken vha. den medfølgende indsats
  • Prøv at nulstille iPod'en. iPod'en fungerer muligvis forkert og skal nulstilles. Du kan få yderligere hjælp hos Apple support
  • Flyt systemet til en anden stikkontakt. Den stikkontakt, du bruger, er måske kilden til problemet
  • Nulstil dit SoundDock-system. Sluk for systemet, og træk strømstikket ud i 60 sekunder. Når du har sluttet strøm til systemet igen, så kontroller, om din iPod oplades

Det lyder, som om kun én af højttalerne i mit system virker. Findes der en metode til at justere balancen?

Der er ingen balanceregulering på dit system. Men prøv følgende:

  • Hvis din iPod er i et etui eller et beskyttelseshylster, så fjern det, og sæt iPod'en i igen. iPod'en er muligvis ikke indsat korrekt i docken, hvilket kan medføre begrænset eller dårlig lyd
  • Prøv en anden sang. Der kan være et isoleret problem med den sang, du forsøger at afspille
  • Prøv at nulstille din iPod. Du kan få hjælp hos Apple support til at udføre denne opgave for den pågældende model
  • Nulstil dit SoundDock-system. Sluk for systemet, og træk strømstikket ud i 60 sekunder. Når du har sluttet strøm til systemet igen, så kontroller, om din iPod oplades

Var dette en hjælp?

Send

Tak for dine kommentarer.