Få gratis levering, når du bestiller i dag.
 

Fejlfinding af lyd

Dårlig lydkvalitet

Sørg for, at hovedtelefonerne er tændt og sat solidt i Apple®-enhedens hovedtelefonstik

Prøv en anden størrelse StayHear+ øreprop

Prøv en anden Apple-enhed eller en anden musik-app

Dårlig eller ingen støjreduktion

Sørg for, at der er tændt for strømmen til hovedtelefonerne, og at den grønne tilstandsindikator er aktiveret

Prøv en anden størrelse StayHear+ øreprop. Sørg for, at ørepropperne sidder behageligt, men stabilt i ørehulen

Sørg for, at hovedtelefonerne er opladet korrekt

Ingen lyd fra mikrofon

Kontroller, at din iPhone ikke er sat på lydløs. Kontroller, om mute er aktiveret på iPhon'en

Kontroller telefonens netdækning. En dårlig eller svag forbindelse til mobiltjenesten kan medføre dårlig lydkvalitet under et opkald. Forsøg at ringe op igen, når modtagelsen er bedre

Sluk og tænd, eller genstart enheden. Telefonen fungerer muligvis forkert og skal nulstilles

Prøv et nyt telefonopkald eller en anden Apple-enhed

Var dette en hjælp?

Send

Tak for dine kommentarer.