Sørg for, at hovedtelefonerne er tændt og sat solidt i Apple®-enhedens hovedtelefonstik
Gælder for:
Prøv en anden størrelse StayHear+ øreprop
Prøv en anden Apple-enhed eller en anden musik-app
Sørg for, at der er tændt for strømmen til hovedtelefonerne, og at den grønne tilstandsindikator er aktiveret
Prøv en anden størrelse StayHear+ øreprop. Sørg for, at ørepropperne sidder behageligt, men stabilt i ørehulen
Sørg for, at hovedtelefonerne er opladet korrekt
Kontroller, at din iPhone ikke er sat på lydløs. Kontroller, om mute er aktiveret på iPhon'en
Kontroller telefonens netdækning. En dårlig eller svag forbindelse til mobiltjenesten kan medføre dårlig lydkvalitet under et opkald. Forsøg at ringe op igen, når modtagelsen er bedre
Sluk og tænd, eller genstart enheden. Telefonen fungerer muligvis forkert og skal nulstilles
Prøv et nyt telefonopkald eller en anden Apple-enhed