Fejlfinding af lyd
- Sørg for, at hovedtelefonerne er tændt og korrekt sluttet til hovedtelefonstikket på din enhed
- Prøv en anden størrelse StayHear+ øreprop
- Prøv en anden enhed eller en anden musikapp
- Sørg for, at der er tændt for strømmen til hovedtelefonerne, og at den grønne tilstandsindikator er aktiveret
- Prøv en anden størrelse StayHear+ øreprope. Sørg for, at ørepropperne sidder behageligt, men stabilt i ørehulen
- Sørg for, at hovedtelefonerne er opladet korrekt
- Sørg for, at du bruger en Apple-enhed med hovedtelefoner, der er fremstillet til Apple, og en Samsung/Android-enhed til hovedtelefoner, der er fremstillet til Samsung/Android. Mikrofonen fungerer ikke, hvis du bruger de forkerte hovedtelefoner sammen med din enhed
- Sørg for, at lyden ikke er slået fra på enheden. Tjek enheden for at se, om mute er aktiveret
- Kontroller telefonens netdækning. En dårlig eller svag forbindelse til mobiltjenesten kan medføre dårlig lydkvalitet under et opkald. Forsøg at ringe op igen, når modtagelsen er bedre
- Tænd/sluk, eller genstart enheden. Enheden fungerer muligvis forkert og skal nulstilles.
- Prøv at ringe op igen, eller brug en anden enhed