Gratis fragt for ordrer på 345 DKK eller mere samt gratis returfragt.

Fejlfinding af lyd

Dårlig lydkvalitet

  • Sørg for, at hovedtelefonerne er tændt og korrekt sluttet til hovedtelefonstikket på din enhed
  • Prøv en anden størrelse StayHear+ øreprop
  • Prøv en anden enhed eller en anden musikapp

Dårlig eller ingen støjreduktion

  • Sørg for, at der er tændt for strømmen til hovedtelefonerne, og at den grønne tilstandsindikator er aktiveret
  • Prøv en anden størrelse StayHear+ øreprope. Sørg for, at ørepropperne sidder behageligt, men stabilt i ørehulen
  • Sørg for, at hovedtelefonerne er opladet korrekt

Ingen lyd fra mikrofon

  • Sørg for, at du bruger en Apple-enhed med hovedtelefoner, der er fremstillet til Apple, og en Samsung/Android-enhed til hovedtelefoner, der er fremstillet til Samsung/Android. Mikrofonen fungerer ikke, hvis du bruger de forkerte hovedtelefoner sammen med din enhed
  • Sørg for, at lyden ikke er slået fra på enheden. Tjek enheden for at se, om mute er aktiveret
  • Kontroller telefonens netdækning. En dårlig eller svag forbindelse til mobiltjenesten kan medføre dårlig lydkvalitet under et opkald. Forsøg at ringe op igen, når modtagelsen er bedre
  • Tænd/sluk, eller genstart enheden. Enheden fungerer muligvis forkert og skal nulstilles.
  • Prøv at ringe op igen, eller brug en anden enhed

Var disse oplysninger nyttige?

Great, thanks for the feedback. Please feel free to share additional comments below.
Vi er kede af, at denne side ikke levede op til dine forventninger. Fortæl os om din oplevelse, og/eller hvad vi kan gøre bedre.
Send
Tak, vi sætter pris på din feedback