Få gratis levering, når du bestiller i dag.
 

Fejlfinding af lyd

Der er ingen lyd i mine hovedtelefoner.

Sørg for, at hovedtelefonerne er tændt

Tjek tilstanden på lydkablet. Hvis stikket eller en del af kablet er blevet beskadiget, kan det være årsag til problemet

Sørg for, at hovedtelefonerne er tilsluttet korrekt. Hovedtelefonerne er måske tilsluttet forkert, eller forbindelsen kan have løsnet sig. Fjern og genindsæt hovedtelefonstikket i begge ender

Sørg for, at lydenheden er tændt, og at der er skruet op for lydstyrken

Prøv en anden lydenhed. Problemet kan være den lydenhed, som dine hovedtelefoner er tilsluttet

Skift mellem indstillinger på Hi/Lo-kontakten for at sikre, at den er indstillet korrekt. Hvis Hi/Lo-kontakten er placeret mellem indstillingerne, kan det resultere i manglende lyd

Prøv det ekstra lydkabel, der fulgte med din hovedtelefon (kun QC®15-hovedtelefoner, købt efter juni 2011). Hvis problemet er forbundet med ét enkelt kabel, skal kablet udskiftes

Jeg kan kun høre lyd kun i den ene side af mine hovedtelefoner.

Tjek balanceniveauet på kilden. Hvis kilden har en regulator for balanceniveauet, kan det være justeret forkert. Sørg for, at indstillingen er sat til et mellemniveau

Sørg for, at hovedtelefonerne er tilsluttet korrekt. Hovedtelefonerne er måske tilsluttet forkert, eller forbindelsen kan have løsnet sig. Fjern og genindsæt hovedtelefonstikket i begge ender

Prøv det ekstra lydkabel, der fulgte med din hovedtelefon (kun QC®15-hovedtelefoner, købt efter juni 2011). Hvis problemet er forbundet med ét enkelt kabel, skal kablet udskiftes

Der er for meget bas i mine hovedtelefoner.

Deaktiver eventuelle lydforbedringsfunktioner på lydkilden

Var dette en hjælp?

Send

Tak for dine kommentarer.