Sørg for, at hovedtelefonerne er tændt
Tjek tilstanden på lydkablet. Hvis stikket eller en del af kablet er blevet beskadiget, kan det være årsag til problemet
Sørg for, at hovedtelefonerne er tilsluttet korrekt. Hovedtelefonerne er måske tilsluttet forkert, eller forbindelsen kan have løsnet sig. Fjern og genindsæt hovedtelefonstikket i begge ender
Sørg for, at lydenheden er tændt, og at der er skruet op for lydstyrken
Prøv en anden lydenhed. Problemet kan være den lydenhed, som dine hovedtelefoner er tilsluttet
Skift mellem indstillinger på Hi/Lo-kontakten for at sikre, at den er indstillet korrekt. Hvis Hi/Lo-kontakten er placeret mellem indstillingerne, kan det resultere i manglende lyd
Prøv det ekstra lydkabel, der fulgte med din hovedtelefon (kun QC®15-hovedtelefoner, købt efter juni 2011). Hvis problemet er forbundet med ét enkelt kabel, skal kablet udskiftes
Tjek balanceniveauet på kilden. Hvis kilden har en regulator for balanceniveauet, kan det være justeret forkert. Sørg for, at indstillingen er sat til et mellemniveau
Sørg for, at hovedtelefonerne er tilsluttet korrekt. Hovedtelefonerne er måske tilsluttet forkert, eller forbindelsen kan have løsnet sig. Fjern og genindsæt hovedtelefonstikket i begge ender
Prøv det ekstra lydkabel, der fulgte med din hovedtelefon (kun QC®15-hovedtelefoner, købt efter juni 2011). Hvis problemet er forbundet med ét enkelt kabel, skal kablet udskiftes
Deaktiver eventuelle lydforbedringsfunktioner på lydkilden