Fejlfinding af lyd
Gælder for:
- Kontroller, at lydstreamingkilden er tændt og afspiller
- Skru helt op for lydstyrken i hovedtelefonerne
- Kontrollér, at lydenheden understøtter A2DP-lydstreaming
- Prøv en anden lydstreamingkilde/-program, eller prøv et andet nummer
- Kontroller, at der er skruet op for enhedens Bluetooth-lydstyrke, og at lyden ikke er slået fra
- Flyt enheden tættere på hovedtelefonerne (10 meter)
- Flyt enheden og hovedtelefonerne væk fra alle enheder, der kan forårsage interferens, f.eks. en anden enhed, der understøtter Bluetooth, trådløse telefoner, en mikrobølgeovn eller en trådløs computernetværksrouter
- Reducer det antal programmer, som kører på din enhed. Hvis du deaktiverer Wi-Fi-funktionerne på enheden, kan det også forbedre lydkvaliteten
- Hvis du bruger en Bluetooth-enhed, skal du kontrollere, at kontrolmodulet er korrekt tilsluttet til hovedtelefonerne
- Hvis du bruger 3,5 mm lydkablet, skal du kontrollere, at begge lydkablets ender er sat helt i
- Prøv et andet musikprogram, eller prøv et andet nummer
- Prøv en anden lydenhed
- Sørg for, at begge ørepuder er sat solidt fast