Gratis levering og gratis returnering
 

Fejlfinding af lyd

Ingen lyd, lav lyd eller dårlig lydkvalitet fra lydstreamingkilde/-program

  • Kontroller, at lydstreamingkilden er tændt og afspiller
  • Skru helt op for lydstyrken i hovedtelefonerne
  • Kontrollér, at lydenheden understøtter A2DP-lydstreaming
  • Prøv en anden lydstreamingkilde/-program, eller prøv et andet nummer
  • Kontroller, at der er skruet op for enhedens Bluetooth-lydstyrke, og at lyden ikke er slået fra
  • Flyt enheden tættere på hovedtelefonerne (10 meter)
  • Flyt enheden og hovedtelefonerne væk fra alle enheder, der kan forårsage interferens, f.eks. en anden enhed, der understøtter Bluetooth, trådløse telefoner, en mikrobølgeovn eller en trådløs computernetværksrouter
  • Reducer det antal programmer, som kører på din enhed. Hvis du deaktiverer Wi-Fi-funktionerne på enheden, kan det også forbedre lydkvaliteten

Ingen lyd eller dårlig lydkvalitet fra en tilsluttet enhed

  • Hvis du bruger en Bluetooth-enhed, skal du kontrollere, at kontrolmodulet er korrekt tilsluttet til hovedtelefonerne
  • Hvis du bruger 3,5 mm lydkablet, skal du kontrollere, at begge lydkablets ender er sat helt i
  • Prøv et andet musikprogram, eller prøv et andet nummer
  • Prøv en anden lydenhed
  • Sørg for, at begge ørepuder er sat solidt fast

Var disse oplysninger nyttige?

Great, thanks for the feedback. Please feel free to share additional comments below.
Vi er kede af, at denne side ikke levede op til dine forventninger. Fortæl os om din oplevelse, og/eller hvad vi kan gøre bedre.
Send
Tak, vi sætter pris på din feedback