Få gratis levering, når du bestiller i dag.
 

Fejlfinding af lyd

Ingen lyd, lav lyd eller dårlig lydkvalitet fra lydstreamingkilde/-program

  • Kontroller, at lydstreamingkilden er tændt og afspiller
  • Skru helt op for lydstyrken i hovedtelefonerne
  • Kontrollér, at lydenheden understøtter A2DP-lydstreaming
  • Prøv en anden lydstreamingkilde/-program, eller prøv et andet nummer
  • Kontroller, at der er skruet op for enhedens Bluetooth-lydstyrke, og at lyden ikke er slået fra
  • Flyt enheden tættere på hovedtelefonerne (10 meter)
  • Flyt enheden og hovedtelefonerne væk fra alle enheder, der kan forårsage interferens, f.eks. en anden enhed, der understøtter Bluetooth, trådløse telefoner, en mikrobølgeovn eller en trådløs computernetværksrouter
  • Reducer det antal programmer, som kører på din enhed. Hvis du deaktiverer Wi-Fi-funktionerne på enheden, kan det også forbedre lydkvaliteten

Ingen lyd eller dårlig lydkvalitet fra en tilsluttet enhed

  • Hvis du bruger en Bluetooth-enhed, skal du kontrollere, at kontrolmodulet er korrekt tilsluttet til hovedtelefonerne
  • Hvis du bruger 3,5 mm lydkablet, skal du kontrollere, at begge lydkablets ender er sat helt i
  • Prøv et andet musikprogram, eller prøv et andet nummer
  • Prøv en anden lydenhed
  • Sørg for, at begge ørepuder er sat solidt fast

Var dette en hjælp?

Send

Tak for dine kommentarer.