KAN AFSENDES OM 1-2 HVERDAGE MED 90 DAGES RISIKOFRI PRØVEPERIODE OG GRATIS STANDARDLEVERING FOR ORDRER TIL KR 345 ELLER MERE

Sleepbuds kan ikke oprette forbindelse til mobilenhed

Hvis dine sleepbuds ikke kan oprette forbindelse til din mobilenhed, er her et par ting, du kan prøve:

Placer dine sleepbuds i opladningsetuiet, og sørg for, at de sidder korrekt i etuiet. Vent på, at opladningsindikatorerne på dine sleepbuds begynder at blinke hvidt langsomt. Fjern dem derefter fra opladningsetuiet, og prøv at tilslutte dem til din enhed igen

Kontrollér, at dine sleepbuds er tilstrækkeligt opladet

Sluk for Bluetooth® på din enhed, og tænd for det igen. Prøv at oprette forbindelse igen

Slå Flytilstand til og fra igen på din enhed. Prøv at oprette forbindelse igen

Luk Bose Sleep-appen, og åbn den igen

Tryk to gange på knappen Home på iOS, og swipe Sleep-appen væk

Hvis du har en Android-enhed, skal du trykke på knappen Seneste og swipe Sleep-appen væk

Genstart din mobilenhed

Var disse oplysninger nyttige?

Great, thanks for the feedback. Please feel free to share additional comments below.
Vi er kede af, at denne side ikke levede op til dine forventninger. Fortæl os om din oplevelse, og/eller hvad vi kan gøre bedre.
Send
Tak, vi sætter pris på din feedback