NYE PRODUKTER ER LANDET! TJEK DEM UD.
Butikker Indkøbsvogn

Sleepbuds™ oplades ikke

En række kunder har rapporteret problemer med, at deres sleepbuds™ ikke oplader helt og/eller slukker uventet. Vi har forsøgt at løse de problemer med batterierne, som vores kunder har oplevet. Men vi fundet ud af, at selvom det batteri, vi har valgt, fungerer sikkert, så fungerer det ikke så konsekvent eller forudsigeligt, som det burde for at leve op til vores standarder. Som følge heraf har vi besluttet at lade produktet udgå. Sleepbuds™ udgør ikke en sikkerhedsrisiko, så vi tilbagekalder ikke produktet. Vi ved, at vi har svigtet jer, og vi beklager meget. Vi forstår, at vores manglende adressering af problemet, mens vi arbejdede på at forstå og løse det, medførte yderligere frustration, især for de af jer, der kontaktede os flere gange. Vi beklager meget.

Vi gør alt, hvad vi kan, for at gøre det godt igen:

  • Vi vil opfylde vores garanti.
  • Hvis du vil fortsætte med at bruge dine sleepbuds™, men oplever problemer, erstatter vi dem med et par, der har nyligt fremstillede batterier. Helt præcist har vi ikke udbedret de batterirelaterede problemer, men de nyere enheder er mindre tilbøjelige til at blive udsat for problemer end en ældre enhed. Vi forventer – men kan ikke garantere – at vi har nok på lager til at tilbyde erstatninger indtil starten af 2020. (Der kan gå op til tre uger, før du modtager din erstatning).
  • Hvis du foretrækker det, kan du returnere dit produkt og få det fulde beløb retur – uden at der stilles spørgsmål til det – frem til 31. december 2019. Processen (f.eks. check, bankoverførsel) og tidshorisonten for din refundering varierer fra region til region. Der kan gå mindst 4-6 uger, før behandlingen er gennemført, efter at dit returnerede produkt er modtaget.
  • Besøg http://worldwide.bose.com/support/sleepbuds for at få flere oplysninger eller https://worldwide.bose.com/contact for at finde kontaktoplysninger til servicemedarbejdere i dit område.