Gratis fragt for ordrer på 345 DKK eller mere samt gratis returfragt.

Fejlfinding af tænd/sluk

Mit system vil ikke tænde. Hvad gør jeg?

Prøv følgende:

  • Prøv at sætte ledningen til systemet i en anden stikkontakt
  • Hvis ledningen til systemet er sat i en stikdåse, kan du prøve at slutte systemet direkte til en stikkontakt. Der kan være en fejl i stikdåsen
  • Hvis det er muligt, kan du prøve en anden kilde med AUX-stikket, eller prøv en anden iPod® eller iPhone®. Problemet kan være specifikt for den iPod- eller iPhone-model, du bruger
  • Nulstil dit SoundDock-system. Sluk for systemet, og tag netledningen ud i 60 sekunder. Når du har sluttet systemet til strøm, skal du prøve at tænde for det

Var disse oplysninger nyttige?

Great, thanks for the feedback. Please feel free to share additional comments below.
Vi er kede af, at denne side ikke levede op til dine forventninger. Fortæl os om din oplevelse, og/eller hvad vi kan gøre bedre.
Send
Tak, vi sætter pris på din feedback