NYE PRODUKTER ER LANDET! TJEK DEM UD.
Butikker Indkøbsvogn

Dårlig lydkvalitet fra tilsluttet kilde

Dårlig lyd, såsom forvrængning, statisk lyd, brummen, summen og knitren, kan være forårsaget af forskellige lydkilder og enhedsindstillinger.

Prøv følgende for at løse problemet:
 

Kontrollér EQ-indstillingerne på den tilsluttede lydenhed. Hvis den tilsluttede enhed er en MP3-afspiller, kan dens EQ-indstillinger påvirke lydkvaliteten. EQ-indstillingerne skal være slået fra eller "flade". Hvis du har behov for at justere EQ-indstillingen, skal du se i brugervejledningen til den tilsluttede enhed eller kontakte producenten for at få instruktioner

Musik afspillet via iTunes Radio vil være 8 - 9 dB mere stille end anden musik, der afspilles via enheden. Dette findes på alle versioner af iOS 7

Sluk og tænd, eller genstart enheden. Enheden fungerer muligvis forkert og skal nulstilles.

Prøv at oprette forbindelse til en anden enhed.

Prøv at streame en anden lydkilde. Nogle medietyper har lavere lydkvalitet.

Frakobl og par hovedtelefonerne igen fra din Bluetooth-enhed

Sørg for, at enhedens A2DP Bluetooth-protokol er aktiveret. Ved parring/tilslutning af enheden skal A2DP stereolyd være aktiv for at sikre, at høj lydkvalitet sendes til hovedtelefonerne. Hvis signalet bliver sendt til hovedtelefonerne ved hjælp af headsetprofilen (HSP) eller den håndfri profil (HFP), vil lydkvaliteten være lav og/eller dårlig

Oplysninger om, hvilken profil din telefon understøtter, fås ved henvendelse til producenten af enheden.