Gratis levering og gratis returnering
 

Dårlig lydkvalitet fra en AUX-enhed

Prøv følgende for at løse problemet:

  • Reducer lydstyrken på den tilsluttede AUX-enhed. Nogle enheder kan afgive et signal, der er for kraftigt, hvis lydstyrken er sat højt eller sat til maksimum. Det kan medføre dårlig og forvrænget lyd fra de tilsluttede højttalere
  • Gå ind i den tilsluttede enheds lydindstillinger, og sæt equalizing- og lydbehandlingsindstillingerne til "fra" eller "flat"
  • Sørg for, at 3,5 mm-stikket sidder korrekt og sikkert i både enheden og højttaleren
  • Problemet kan skyldes lydkablet. Prøv at bruge et andet kabel
  • Prøv at afspille en anden kilde på enheden. Prøv f.eks. en anden musikapp for at se, om fejlen ligger i en bestemt app
  • Problemet kan skyldes den tilsluttede AUX-enhed. Prøv en anden lydenhed
  • Genstart den tilsluttede enhed. Det kan du typisk gøre ved at slukke den helt og derefter genstarte den
  • Nulstil Bose-højttaleren ved at tænde den og holde tænd/sluk-knappen nede i 10 sekunder, indtil den slukker. Bemærk: En fabriksnulstilling rydder indstillingerne for parrede mobilenheder og sprog fra højttaleren, så de oprindelige fabriksindstillinger igen er gældende

Var disse oplysninger nyttige?

Great, thanks for the feedback. Please feel free to share additional comments below.
Vi er kede af, at denne side ikke levede op til dine forventninger. Fortæl os om din oplevelse, og/eller hvad vi kan gøre bedre.
Send
Tak, vi sætter pris på din feedback