Prøv følgende for at løse problemet:
Dårlig lydkvalitet fra en AUX-enhed
- Reducer lydstyrken på den tilsluttede AUX-enhed. Nogle enheder kan afgive et signal, der er for kraftigt, hvis lydstyrken er sat højt eller sat til maksimum. Det kan medføre dårlig og forvrænget lyd fra de tilsluttede højttalere
- Gå ind i den tilsluttede enheds lydindstillinger, og sæt equalizing- og lydbehandlingsindstillingerne til "fra" eller "flat"
- Sørg for, at 3,5 mm-stikket sidder korrekt og sikkert i både enheden og højttaleren
- Problemet kan skyldes lydkablet. Prøv at bruge et andet kabel
- Prøv at afspille en anden kilde på enheden. Prøv f.eks. en anden musikapp for at se, om fejlen ligger i en bestemt app
- Problemet kan skyldes den tilsluttede AUX-enhed. Prøv en anden lydenhed
- Genstart den tilsluttede enhed. Det kan du typisk gøre ved at slukke den helt og derefter genstarte den
- Nulstil Bose-højttaleren ved at tænde den og holde tænd/sluk-knappen nede i 10 sekunder, indtil den slukker. Bemærk: En fabriksnulstilling rydder indstillingerne for parrede mobilenheder og sprog fra højttaleren, så de oprindelige fabriksindstillinger igen er gældende