Få gratis levering, når du bestiller i dag.
 

Dårlig lydkvalitet fra en Bluetooth®-enhed

Prøv følgende:

Sluk og vælg "flat" for bas, diskant eller andre EQ- og lydbehandlingsindstillinger på din Bluetooth -enhed. Tjek disse indstillinger både i enhedens lydindstillinger og også i indstillingerne for den app, der anvendes

Sæt lydstyrkeniveauet for din Bluetooth-enhed på 85 %. Hvis lydstyrken fra enheden er for høj, kan det forårsage forstyrrelser i de tilsluttede højttalere. Hvis lydstyrken er for lav, kan det også påvirke lyden

Prøv en anden app. Hvis lydkvaliteten fungerer i én app, men ikke i en anden, er det appen, der forårsager problemet

Prøv at flytte enheden nærmere højttaleren. Bluetooth-rækkevidden er ca. 9 meter. Rækkevidden begrænses, hvis der opstår interferens.

Interferens kan være vægge, flere Bluetooth-enheder i samme område, lommer/punge/tasker, trådløse routere, mikrobølgeovne, trådløse telefoner osv.

Reducer det antal programmer, der kører på din Bluetooth-enhed. Flere programmer, der kører samtidigt, kan mindske pålideligheden, hvis enheden forsøger at gøre for meget på én gang. Luk ikke-vigtige programmer, og se om lyden forbedres

Prøv at slukke for Wi-Fi® på din enhed

Gå til Bluetooth -indstillinger på enheden, vælg SoundLink-højttaleren, og vælg at "glemme" eller "fjerne" højtaleren. Hold derefter kortvarigt Bluetooth-knappen nede på højttaleren, indtil Bluetooth -lyset begynder at blinke blåt. Prøv derefter igen at parre enheden med højttaleren

Sluk højttaleren, og tænd den derefter igen

Deaktiver Bluetooth på andre tilsluttede enheder, der ikke er i brug. Højttaleren parres med de seneste to brugte enheder i dens hukommelse. Lyden kan falde ud, hvis en anden tilsluttet Bluetooth-enhed kommer uden for højttalerens rækkevidde

Nulstil den enhed, du forsøger at parre. Det kan typisk gøres ved at genstarte den eller tage batteriet og/eller netledningen ud i et minut

Reset the speaker by turning it on and then holding the power button for 10 seconds until it turns off. 

En fabriksnulstilling rydder indstillingerne for parrede mobilenheder og sprog fra højttaleren, så de oprindelige fabriksindstillinger igen er gældende. Når højttaleren er nulstillet, skal du tænde den og prøve at parre enheden igen

Søg efter og installer eventuelle softwareopdateringer til din SoundLink -højttaler på global.Bose.com/support

Prøv at parre med en anden enhed. Hvis den anden enhed fungerer, kan der være et problem med den første enhed

Var dette en hjælp?

Send

Tak for dine kommentarer.