Prøv følgende trin for at løse problemet:
Gælder for:
Din Bluetooth-enhed kan være uden for rækkevidde. Prøv at flytte den nærmere Bose® SoundLink®-minihøjttaleren
Flyt din Bluetooth-enhed væk fra enheder, der genererer elektromagnetisk interferens, f.eks. en anden Bluetooth-enhed, en trådløs telefon, en mikrobølgeovn eller en trådløs router
Reducer det antal programmer, der kører på din Bluetooth-enhed. Hvis du kører flere programmer, kan det reducere den mængde interne ressourcer, som er tilgængelige til at transmittere lyd. Ved at lukke mindre vigtige programmer kan du muligvis forbedre lydkvaliteten
Prøv at slukke Wi-Fi® for at forbedre lydkvaliteten
Prøv at rydde din Bluetooth-enhed fra Bose® SoundLink®-minihøjttaleren ved at deaktivere Bluetooth på din enhed. Par enheden og højttaleren igen
Sluk højttaleren, og tænd den derefter igen
Hvis Bluetooth-enheden er i din lomme, skal du prøve at tage den op og anbringe den et sted, hvor din krop ikke er mellem enheden og højttaleren
Søg efter opdateret software til din Bluetooth-enhed og Bose® SoundLink®-minihøjttaleren