Få gratis levering, når du bestiller i dag.
 

Dårlig lydkvalitet fra en Bluetooth®-enhed

Prøv følgende trin for at løse problemet:

Din Bluetooth-enhed kan være uden for rækkevidde. Prøv at flytte den nærmere Bose® SoundLink®-minihøjttaleren

Flyt din Bluetooth-enhed væk fra enheder, der genererer elektromagnetisk interferens, f.eks. en anden Bluetooth-enhed, en trådløs telefon, en mikrobølgeovn eller en trådløs router

Reducer det antal programmer, der kører på din Bluetooth-enhed. Hvis du kører flere programmer, kan det reducere den mængde interne ressourcer, som er tilgængelige til at transmittere lyd. Ved at lukke mindre vigtige programmer kan du muligvis forbedre lydkvaliteten

Prøv at slukke Wi-Fi® for at forbedre lydkvaliteten

Prøv at rydde din Bluetooth-enhed fra Bose® SoundLink®-minihøjttaleren ved at deaktivere Bluetooth på din enhed. Par enheden og højttaleren igen

Sluk højttaleren, og tænd den derefter igen

Hvis Bluetooth-enheden er i din lomme, skal du prøve at tage den op og anbringe den et sted, hvor din krop ikke er mellem enheden og højttaleren

Prøv at nulstille. Tryk på Lydløs i ti sekunder på højttaleren. Din Bluetooth-enhed frakobles, og Bose® SoundLink®-minihøjttaleren slukkes. Tryk på tænd/sluk-knappen for at tænde højttaleren, og opret forbindelse igen

Lydløs

Søg efter opdateret software til din Bluetooth-enhed og Bose® SoundLink®-minihøjttaleren

Var dette en hjælp?

Send

Tak for dine kommentarer.