KAN AFSENDES OM 1-2 HVERDAGE MED 90 DAGES RISIKOFRI PRØVEPERIODE OG GRATIS STANDARDLEVERING FOR ORDRER TIL KR 345 ELLER MERE

Ingen lyd fra enhed koblet til TV'et

Hvis der ikke kommer lyd fra en enhed, der er tilsluttet dit TV, kan du prøve følgende:

Tryk på ikonet TV på Bose-fjernbetjeningen. Systemet tænder med den sidst anvendte kilde, som kan være en kilde, der ikke tidligere har været spillet gennem TV'et

Lysbjælken på soundbaren blinker hvidt som en reaktion på signalerne fra fjernbetjeningen. Hvis lysbjælken ikke blinker, når der vælges en kilde på fjernbetjeningen, skal du fejlfindingsvejledningen under Fjernbetjening fungerer ikke.

Prøv en anden kanal, disk eller medieafspilningsprogram. Der kan være et problem med det indhold, der bliver afspillet i øjeblikket

Hvis kilden har sin egen lydstyrkekontrol eller indstillinger for lydudgang, skal du sørge for, at lydstyrken øges, og at lydindstillingerne er korrekte i forhold til den forbindelse, der er i brug i øjeblikket

Prøv en anden kilde, der er tilsluttet TV'et, eller prøv en medieafspilningstjeneste, der er indbygget i TV'et. Hvis der ikke kommer lyd gennem andre TV-kilder, ligger fejlen i den pågældende kilde. Prøv at nulstille dit TV eller den tilsluttede enhed for at løse problemet

Nogle TV-skærme har en lydudgang, der skal være konfigureret korrekt, når lyden afspilles gennem andre højttalere. Tjek TV'ets indstillingsmenu for en indstilling for den digitale lydudgang. Hvis en sådan forefindes, skal du sørge for, at indstillingen matcher den lydtilslutningstype, der er i brug (HDMI ARC eller optisk), og at TV'ets højttalere er slukket

Sørg for, at soundbarens HDMI-kabel er sat i et stik, der er mærket HDMI eARC eller ARC (Audio Return Channel), på dit TV

Hvis dit TV ikke har et HDMI-stik med en eARC- eller ARC-mærkat, skal du bruge et optisk kabel til at slutte TV'et til soundbaren. En HDMI-indgang skal have ARC-funktionalitet (Audio Return Channel), så TV'et kan sende lyden til soundbaren.

Sørg for, at den enhed, der afspilles via TV'et, er tilsluttet korrekt. En forbindelse kan have revet sig løs eller er muligvis forkert. Kontrollér, at kablerne mellem enheden og TV'et sidder godt fast i begge ender. Kontrollér desuden, at den indgang, der er valgt på TV'et, svarer til den forbindelse, enheden er tilsluttet bag på TV'et

Nulstil soundbaren ved at tage netledningen ud af stikkontakten, vent 30 sekunder, og sæt derefter netledningen i en stikkontakt, der virker

Var disse oplysninger nyttige?

Great, thanks for the feedback. Please feel free to share additional comments below.
Vi er kede af, at denne side ikke levede op til dine forventninger. Fortæl os om din oplevelse, og/eller hvad vi kan gøre bedre.
Send
Tak, vi sætter pris på din feedback