KAN AFSENDES OM 1-2 HVERDAGE MED 90 DAGES RISIKOFRI PRØVEPERIODE OG GRATIS STANDARDLEVERING FOR ORDRER TIL KR 345 ELLER MERE

Ingen lyd fra en tilsluttet enhed

Kontroller, at den Bluetooth®-aktiverede enhed er parret
Et hurtigt blinkende hvidt lys betyder, at dine Frames er tilsluttet.

På Android-baserede telefoner skal du sikre dig, at Medielyd er aktiveret
Streaming af lyd kan deaktiveres på en Android-telefon i indstillingsmenuen. Dette vil forhindre lyd i at blive afspillet selv efter parring og korrekt tilslutning.

  1. I telefonens indstillingsmenu skal du finde den Bluetooth-menu, der viser listen over parrede "Bluetooth-enheder." Placeringen af denne indstilling varierer fra enhed til enhed. Bluetooth-indstillinger findes ofte under indstillingsmenuen "Trådløst & netværk". Listen over enheder kan være under en separat "Bluetooth-indstillingsmenu"
  2. Under listen "Bluetooth-enheder" skal du trykke på og holde navnet på Bose-enheden nede, indtil der vises en pop op-menu
  3. I pop op-menuen skal du vælge "Indstillinger..."
  4. I menuen Indstillinger skal du sikre dig, at indstillingen Medier er markeret.
  5. Tryk på telefonens Hjem-knap for at gå ud af indstillingsmenuen

Hvis lyden ikke afspilles efter aktivering af denne indstilling, skal du slukke for dine Frames og derefter tænde igen. 

Bekræft, at den tilsluttede enhed afspiller
Enheden er muligvis ikke i afspilningstilstand eller kan være stoppet eller på pause. Kontrollér, at numrene på skærmen skrider fremad, eller at der er en anden indikation af, at enheden fungerer.

Kontrollér, at lydstyrken på den tilsluttede enhed er skruet op
Lydstyrken på den tilsluttede enhed skal skrues op til maksimalt udgangsniveau. For yderligere oplysninger henvises du til vejledningen, der følger med enheden.

Kontrollér, at appens/programmets lydudgang er indstillet korrekt
På enheder, der kører apps eller programmer som f.eks. en computer eller smartphone, kan der være en bestemt indstilling, der styrer, hvor lyden dirigeres hen. Kontroller indstillingerne for programmet/appen, og sørg for, at lyden dirigeres til udgang via Bluetooth.

Ryd listen over parrede enheder på både Bose-produktet og Bluetooth-enheden
Ryd hukommelsen om parrede Bluetooth-enheder fra Bose-produktet og Bluetooth-enheden (eller fjern som minimum Bose-produktet fra enhedens hukommelse). Når hukommelsen er ryddet, skal du parre Bose-produktet med enheden igen. Dette opretter en ny parring i tilfælde af, at den forrige parring blev beskadiget.

Flyt din enhed tættere på dine Frames og væk fra eventuel interferens eller forhindringer
 

Prøv at bruge en anden musikkilde

Var disse oplysninger nyttige?

Great, thanks for the feedback. Please feel free to share additional comments below.
Vi er kede af, at denne side ikke levede op til dine forventninger. Fortæl os om din oplevelse, og/eller hvad vi kan gøre bedre.
Send
Tak, vi sætter pris på din feedback