NYE PRODUKTER ER LANDET! TJEK DEM UD.
Butikker Indkøbsvogn

Ingen lyd fra TV'et

Gælder for:

Hvis der ikke kommer TV-lyd via soundbaren, kan du prøve følgende:

Tryk på ikonet TV på Bose-fjernbetjeningen. Systemet tænder med den sidst anvendte kilde, som eventuelt ikke har været TV'et

Prøv en anden kilde, der er tilsluttet TV'et, eller prøv en medieafspilningstjeneste, der er indbygget i TV'et. Hvis der ikke kommer lyd gennem andre TV-kilder, ligger fejlen i den pågældende kilde. Prøv at nulstille dit TV eller den tilsluttede enhed for at løse problemet

Nogle TV-skærme har en lydudgang, der skal være konfigureret korrekt, når lyden afspilles gennem andre højttalere. Tjek TV'ets indstillingsmenu for en indstilling for den digitale lydudgang. Hvis en sådan forefindes, skal du sørge for, at indstillingen matcher den lydtilslutningstype, der er i brug (HDMI ARC eller optisk), og at TV'ets højttalere er slukket

Sørg for, at soundbarens HDMI-kabel er sat i et stik på dit TV, der er mærket HDMI eARC eller ARC (Audio Return Channel). Hvis dit TV ikke har et HDMI-stik med en eARC- eller ARC-mærkat, skal du bruge et optisk kabel til at slutte TV'et til soundbaren. En HDMI-indgang skal have ARC-funktionalitet (Audio Return Channel), så TV'et kan sende lyden til soundbaren.

Nulstil soundbaren ved at tage netledningen ud af stikkontakten, vent 30 sekunder, og sæt derefter netledningen i en stikkontakt, der virker