KAN AFSENDES OM 1-2 HVERDAGE MED 90 DAGES RISIKOFRI PRØVEPERIODE OG GRATIS STANDARDLEVERING FOR ORDRER TIL KR 345 ELLER MERE

Fejlfinding af iPod® og iPhone®

Min enhed kan ikke oplades, når den er docket. Hvad kan jeg gøre?

Prøv følgende:

  • Hvis din enhed er i et etui eller et beskyttelseshylster, så fjern det, og sæt enheden i konnektoren igen. Hvis den ikke sidder korrekt i konnektoren, kan det forhindre opladning
  • Prøv at nulstille din enhed. Du kan få hjælp hos Apple support til at udføre denne opgave for den pågældende model
  • Nulstil dit SoundDock-system. Sluk for systemet, og træk strømstikket ud i 60 sekunder. Når du har sluttet strøm til systemet igen, så kontroller om din enhed oplades

Var disse oplysninger nyttige?

Great, thanks for the feedback. Please feel free to share additional comments below.
Vi er kede af, at denne side ikke levede op til dine forventninger. Fortæl os om din oplevelse, og/eller hvad vi kan gøre bedre.
Send
Tak, vi sætter pris på din feedback