Gratis fragt for ordrer på 345 DKK eller mere samt gratis returfragt.

Ustabil eller dårlig Wi-Fi-netværksforbindelse

Gælder for:

mere...

Prøv disse forslag for at løse problemer med dårlig trådløs netværksforbindelse.

  • Sørg for, at systemet er inden for den tilsluttede trådløse routers rækkevidde. Uanset hvor tæt enheden, der kører SoundTouch-appen, er på systemet, skal SoundTouch-systemet være inden for den trådløse routers rækkevidde for at modtage det overførte signal via Wi-Fi. Når forbindelsen er oprettet, lyser Wi-Fi-indikatoren hvidt på forsiden af systemet. Hvis Wi-Fi-indikatoren ikke lyser hvidt, skal du flytte systemet tættere på routeren for at øge Wi-Fi-signalets styrke og oprette forbindelse
  • Prøv at flytte systemet inden for den nuværende placering for at afgøre, om det er i et område med dårlig modtagelse. Signalet fra routeren påvirkes af genstande, der er placeret mellem routeren og SoundTouch-systemet. Mængden af interferens, der forårsages af disse genstande, kan skabe smalle og meget begrænsede områder med dårlig Wi-Fi-modtagelse. Prøv at flytte systemet til venstre eller højre, dreje det til den ene eller anden side eller flytte det cirka en meter til en ny placering. Det kan give en markant bedre modtagelse
  • Find ud af, om der er mere end fire SoundTouch-systemer på det samme netværk. Normalt er Wi-Fi-hjemmenetværk i stand til at understøtte mindst fire trådløse SoundTouch-systemer. Dette antal kan imidlertid falde til tre, når tilstanden Spil alle steder er aktiveret
  • Find ud af, hvilke andre programmer der kører, og luk alle med netværkssynkronisering, streaming eller beskyttelse. Hvis der er flere programmer, der kører, skal du prøve at lukke medier, der afspiller programmer, og de programmer, der muligvis synkroniserer data i cloud'en. Dette reducerer mængden af ressourcer, der bruges af enheden, og løser muligvis konflikter mellem applikationerne
  • Tjek, om der er kilder til trådløs interferens, der kan påvirke systemet. Prøv at flytte systemet mindst en meter væk fra elektroniske eller elektriske apparater, f.eks. trådløse internetroutere, trådløse telefoner, fjernsyn, mikrobølgeovne, Apple AirPort Express eller lignende apparater
  • Genstart din router. Det kan være en god idé først at finde frem til, hvilke tjenester der anvender routeren, for ikke at afbryde noget vigtigt
  • Prøv at tilslutte dit system via Ethernet i stedet for Wi-Fi (hvis det understøttes af dit system). Tilslutning af dit system via Wi-Fi er den foretrukne opsætningsmetode, men nogle opsætningskonfigurationer tilsluttes nemmere via Ethernet

Var disse oplysninger nyttige?

Great, thanks for the feedback. Please feel free to share additional comments below.
Vi er kede af, at denne side ikke levede op til dine forventninger. Fortæl os om din oplevelse, og/eller hvad vi kan gøre bedre.
Send
Tak, vi sætter pris på din feedback