Gratis levering og gratis returnering
 

Pulsen vises ikke i Bose® Connect-appen

Når dine hovedtelefoner er sluttet til din mobilenhed, kan du se din puls i Bose® Connect-appen. Hvis du ikke kan se din puls på skærmbilledet, der viser dine Bose® SoundSport® Pulse hovedtelefoner, kan du gøre følgende:

  • Sørg for, at dine Bose® SoundSport® Pulse hovedtelefoner er tilsluttet din mobilenhed i Bose® Connect-appen
  • Sørg for, at venstre in-ear-hovedtelefon sidder sikkert på plads i øret. Det kan være, du skal prøve en anden størrelse StayHear®+ Pulse øreprop
  • Luk og genstart Bose Connect-appen
  • Sluk hovedtelefonerne, og tænd dem igen
  • Slå Bluetooth-funktionen fra og derefter til på din mobilenhed

Var disse oplysninger nyttige?

Great, thanks for the feedback. Please feel free to share additional comments below.
Vi er kede af, at denne side ikke levede op til dine forventninger. Fortæl os om din oplevelse, og/eller hvad vi kan gøre bedre.
Send
Tak, vi sætter pris på din feedback